tirsdag den 12. juni 2012

Krea Klub

Krea Klub.
En gruppe kvinder, samlet omkring noget kreativt.
Vi strikker, syr, hækler, perler, klipper- ja hvad som helst.
Vi snakker og udveksler ideer. Inspirerer og inspireres.
Og spiser kage.
Lærer nyt, for hjælp. Giver gode råd og udveksler erfaringer.
Og spiser kage.
Det er da hyggeligt !
Det vil foregå hos mig, i Ballerup- på Sjælland- Torsdage i ulige uger.
Fra klokken 19- 21.30, ca .
Jeg vil sørge for kage og kaffe og the.
Hvis I vil have frugt eller slik eller andet godt, er I så hjertelig velkomne til at bringe det med.
Lige nu er vi 4 , nemlig mig og Dorthe, Karina og Helle.
Vi kan sagtens være flere !
Skriv en mail til mig, miriandersen@yahoo.dk, hvis du har lyst til at være med.
1.gang efter ferien , bliver Torsdag den 16.August klokken 19.
Glæder mig :-)

20 kommentarer:

  1. Jeg vil meeeheeed ... Hækle sammen med andre hæklehoveder, det må da være skønt. Godt initiativ!

    SvarSlet
  2. Det er nemlig super hyggeligt :-)
    Glæder mig SÅ meget til at se jer kvinder i morgen!

    Kh

    SvarSlet
  3. Sikke en super idé:-) Det har jeg også længe haft i tankerne, bare hernede i det Sydsjællandske:-) Rigtig god fornøjelse alle I kreative Quinder:-)

    SvarSlet
  4. Kære Christina, og jeg ville ønske du kunne være med !!

    Kære Karina; jeg glæder mig også:-) Og glæder mig til Krea Klubben kører igen!

    Kære Gitte; det kan kun anbefales :-)

    SvarSlet
  5. Hvornår er det, at I flytter til Fyn?

    SvarSlet
  6. Så hyggelig å være kreative sammen. Skulle spurt om å bli med hadde jeg bodd i nærheten. Lykke til med klubben. D

    SvarSlet
  7. jeg spø'r lige som Helle
    hvornår er de I flytter til Fyn :O) ....
    Jeg ville såååå gerne ....
    kram for det gode initiativ :O)og go fornøjelse på torsdag

    SvarSlet
  8. Jeg skriver kun fordi jeg er misundelig....måske jeg skulle starte noget op i Aalborg!

    Hygge og rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
  9. Kære Loppe-Shoppe , :-) Der er dejligt på Fyn :-)

    Kære drueblaa; det er nemlig rart at samle en flok mennesker om det at gøre noget sammen :-)

    Kære Marianne; Åh, hvor ville det være skønt, hvis du boede her :-)

    Kære Betty, Det synes jeg du skal- starte noget op. Det er nemlig SÅ hyggeligt og givende.

    SvarSlet
  10. Det er en skøn idé! Hvis jeg boede lidt nærmere, ville jeg kunne vække mit slumrende håndarbejds-gen :-)

    SvarSlet
  11. Må se om det kan lade sig gøre en gang. (c:

    SvarSlet
  12. Søde Madame, det er jeg sikker på, at du ville og du ville hygge dig :-)

    Kære Sidse; Du ved, hvor jeg bor :-)

    SvarSlet
  13. Hvor kunne det have været hyggeligt, meeeen der er lige langt nok fra Østjylland!

    Ønsker jer skøn krea-hygge!
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  14. Kære Dorthe, ja- det er nok lige i overkanten :-)- Kunne ellers være hyggeligt !

    SvarSlet
  15. God idé ... måske skal følge din idé? Der er lidt langt fra Tuse Næs - dog ikke umuligt ... derfor munne jeg måske selv .... hmmm... frøet er sået .. nu skal det blot spire ;-)

    .... takker ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  16. Kære Siffe, selv tak :-) Du er altid velkommen ! Og ellers, kan jeg kun anbefale en sådan klub.

    SvarSlet
  17. Endnu et suk.......jeg bor på Falster. Håber I vil hygge jer. Super ide.

    SvarSlet
  18. Kære hanne, øv ! Alle jer, der vil være med, bor laangt væk.

    SvarSlet
  19. Læste lige om denne kreaklub omend indlægget er lidt gammelt.... lyder hyggeligt, mangler I mon stadig et medlem? Kh. Anja

    SvarSlet
  20. Det lyder hyggeligt at du har lyst til at være med :)
    Skriv en mail til mig.
    Vi har ALTID plads til en kreativ kvinde :)

    God weekend :)

    SvarSlet