fredag den 15. juni 2012

I går


11 kommentarer:

  1. Det ser ud til at du har hygget, måske også med fodbold ...

    SvarSlet
  2. Åh så hyggeligt Miri!
    Må din fredag blive go' <3

    SvarSlet
  3. Kære Pia, jeg hygger max- elsker at følge med i EM og nørkler til :-)

    Kære Gitte; Det gør den- i aften spiller Sverige :-) !
    Og i lige måde:-)

    SvarSlet
  4. Hyggeligt! Og sikke et bib du har ;) God weekend til dig!

    SvarSlet
  5. Du bor utroligt smukt :-)

    SvarSlet
  6. Jeg får også set noget fodbold i disse dage, - det ser hyggeligt ud hos dig.

    Og nu er de da også kommet i gang med Sveriges kampen...... efter voldsom regn.

    SvarSlet
  7. åhhh suk* at synke ned i sofaen...dét trænger jeg til.

    SvarSlet
  8. Kære Marian; :-) Ja, jeg har en svaghed for bøger :-)

    Kære Madame, Mange tak- det var sødt sagt:-)

    Kære Eva, det er nu skønt, når man kan fordybe sig i fodbold på denne måde :-)
    Men ØV med Sverige...

    Kære Rikke; Så vil jeg ønske du snart får mulighed for det, for det er altså en stor glæde ! :-)

    SvarSlet
  9. Det må være kommentatorboxen du her viser et billede af!

    SvarSlet
  10. Åh, det er hygge
    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. Åh, det er hygge
    Kh. Lis

    SvarSlet