torsdag den 21. juni 2012

Gulerod


13 kommentarer:

  1. er det et hint ?
    er det af egen avl :)

    SvarSlet
  2. Flot gulerod, flot tallerken, flotte farver sammen, turkis, orange, og en tot grønt :o)
    God dag.

    SvarSlet
  3. Prøver du at lokke... hi hi hi

    SvarSlet
  4. hej rar idagen! riktigt känner hur god den där är ända hit. visst är den egenodlad? när jag var liten hade vi ett trädgårdsland med massor med gott, så otroligt mycket godare än det köpta..mmm..

    kramar Lycke

    SvarSlet
  5. Så vakkert! Du er en foto-poet.

    SvarSlet
  6. Lækre farver :-) Dine tallerkener har en af mine yndlingsfarver.
    Øv med regning fra tandlægen.
    Kh.

    SvarSlet
  7. Kong gulerod :O)
    gulerødder med top er yderst fristende ...:O)
    kram♥

    SvarSlet
  8. Frisk - sprød - fristende - sund gulerod på lækker farve tallerken.
    Kh hanne

    SvarSlet
  9. Kære Helle: Nix- ingen egen avl :-)
    Bare en ny dansk gulerod :-)

    Kære Sonnie; Tak :-) Og må din Fredag være fornøjelig :-)

    Kære Alfebørn; ha ha- :-)

    Kære Lycke; Når jeg blivestor(!) vil jeg have en have igen og dyrke mine egne gulerødder og roser og meget andet godt :-)

    Kære Fuglemamma, mange tak ! De ord gjorde mig glad :-)

    Kære Margith; Jeg holder også af den - farven, ikke regningen :-)

    Kære Marianne; Ha ha !! Jeg elsker dens knasende lyd og labre farve :-)

    Kære Hanne; Ja :-) Nemlig ja :-)

    SvarSlet
  10. Ja vi kan alle ha brug for en gulerod......både i maven men sandelig også i overført betydning ;) god fredag og senere weekend til dig

    SvarSlet
  11. Sikke nogle skønne farver! Jeg så tallerkner i Louisianas butik, som ligner din :-)

    SvarSlet
  12. Å, for et nydelig bilde. D

    SvarSlet
  13. Kære hanne, :-) Nemlig :-) Og i lige måde :-)

    Kære Madame, gjorde du ?! Jeg er så glad i dem. De er fra den svenske butik Indiska, altså mine.

    Kære drudeblaa, mange tak :-)

    SvarSlet