lørdag den 23. juni 2012

Fredag- altså i går

Sikke en uge. Benhårdt at forlade skolen, lige blive tandopereret og tilbage på arbejde.
Fredag trak jeg mig tilbage og brugte lidt tid med bare at sidde der og lege ganske stille:
Jeg bruger , måske alt  for meget, energi på at tænke. Tænke langt frem, tænke lige nu og her.
Så mange områder i mit liv, trænger til en justering.
Kan blive ganske handlingslammet.
Og som altid, bliver jeg taknemmelig over min evne til at glædes, over de mindste ting. For når livet føles uoverskueligt og fornemmelsen af at være helt ude af kurs og direkte mod noget, der ikke kommer til at fungere, så er det altså en gave, at kunne fryde sig over, en æske perler på et slidt bord:-)

4 kommentarer:

  1. Miri din perle. Du har så meget du vil! Håber din næste uge, bliver lidt bedre end sidste.

    SvarSlet
  2. (Først troede jeg at det var en hindbærsnitte og tænkte wøw... hvilken sej krymmel.) Oh vi er mange der tænker frem og tilbage op og ned og nogle gange er det så rart at tænke sammen eller at bare udtrykke "jeg tænker". For faen der burde være en opskriftsbog med til livet nogle gange. Mine tanker fylder meget om hvad skal jeg lave efter min barsel... med re børn vil jeg enlig bare kunne være dagplejemor her hjemme, lidt Steiner inspireret men det må man ikke når man bor på tredje sal siger de kloge. what to do what to do...

    SvarSlet
  3. Kæreste Miri
    Tanker skal der til ....
    Jeg er sikker på dine tanker fører til noget rigtig dejligt og positivt med tiden ....
    Jeg er glad for at jeg har været heldig at være i dine tanker med perlesyning.....mit forglemmigej armbånd har siddet på min arm siden jeg fik det.... Og jeg er rigtig glad for det
    Kæmpe lørdagskram Marianne

    SvarSlet
  4. Kære Sidse; Tak for dine ord :-)

    Kære Alfebørn, det var da ellers en rigtig god ide, det med Steiner inspireret dagpleje ! Håber du finder en løsning- man kan vel godt passe børn på 3.sal !

    Kære Marianne; Din dejlige optimist :-)

    Det var dit armbånd, der gav mig lyst til at perle lidt :-)

    SvarSlet