fredag den 29. juni 2012

Fra uge 26

Mandag. Cykle hjem fra arbejde- ofte dagens store glæde. Frisk luft og hvile, efter en lang dag på benene i et lille varmt køkken.
Og at cykle hjem i opholdsvejr- fornøjelse :-)
Tirsdag. Velkommen hjem. Den blå blomst ved døren har blomstret færdig. Men smuk er den stadig.
Onsdag. Kaffe og blomster. 2 af de ting, der ville gøre mit liv usselt, hvis ikke de fandtes :-

Torsdag. Benene op,strik af restegarn og EM i atletik.
Og Italien spillede Tyskland ud af banen !!!
Og nu er det Fredag :-)



11 kommentarer:

  1. Hej Miri - tak for din søde kommentar på min nye strikkeblog - håber du vil følge med ( du kan nu abonnere )

    Hyggelig med restestrikk og de bordskånerne du har er bare så kære :)

    Ha en god dag - håber du får cyklet i opholdvejr id ag også

    SvarSlet
  2. Ja - vi holder af de samme ting!!Nyd din dag og din weekend!!!

    SvarSlet
  3. Det spiller godt med farverne på dit restestrik. Jeg gætter på det er trøjen du viste os, da vi mødtes. Glæder mig til at se mere, for den ser ud til at blive vildt lækker!
    Og ja nu er det endelig fredag, og ferien starter herhjemme :-)

    Hav en dejlig weekend.

    KH

    SvarSlet
  4. Kære Heidi, følger begge dine blogs med stor fornøjelse og glæde :-)

    Kære lavendel; Tak og i lige måde:-)

    Kære Karina, det er nemlig lige den reste sag, som jeg havde slæbt med til Amager :-)
    Nyd ferien !

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig Hybenrose ranke♥♥♥ Og sikke en dejlig uge - der er så mange glæder at finde i hverdagen!! Knus og god weekend!

    SvarSlet
  6. åh vilka underbara bilder! älskar den där du cyklar. så himla fint med stövlarna o klänningen ***
    och visst är den underbar den där trädgårdsboken. man väver verkligen drömmar av den..***

    kramar en fredag, Lycke

    SvarSlet
  7. Lyder som en dejlig uge... Synes dit stribede strik ser spændende ud...
    Ha' en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  8. Håber din weekend behandler dig rigtigt ekstra godt.

    SvarSlet
  9. Egentlig så går sådan en uge vist lige lovligt hurtigt, når det kan fattes med så få billeder.

    God week-end, må den være fyldt med blomster, kaffe og garn i rigelige mængder til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. Altså, den der gule lak... hmmmm.. har svært ved at sige den er ... hvad skal jeg sige.... GUL! (c:

    SvarSlet
  11. Kære Tina, Det at tage billeder øger min bevidsthed for de små ting. De små ting, der giver glæde :-)

    Kære Lycke; det regner altid, så gummistøvlerne er sommerfodtøj her :-)
    Hendes have bøger er bare fuld af drømme !
    :-)

    Kære unikarina, jeg havde en del rester af Rasmillas ynglingsgarn- rester, der bare lå der og var lækre- så nu er de blevet en sweater :-)

    Kære marina, det håber jeg også. Tak :)

    Kære Lis, jeg synes tiden går så hurtigt ! Trods at jeg lever et langsomt liv. Så det gælder om at nyde :-)

    Kære Sidse, :-) Den er gul og jeg er vild med den- måske fordi jeg vist er den eneste :-)

    SvarSlet