onsdag den 13. juni 2012

For tiden

 - Inspireres jeg af denne skønne bog. Der er fyldt med billeder af små boliger på bjerge, i træer, i byer, på land og til vands. Og sørme også på hjul. En bog fyldt med drømme og rigtig gode ideer.
Også mange kloge ord om små boliger, arbejdstegninger og meget andet.
En meget dejlig bog.
 Ved min seng, ligger denne bog.
Handler om en dansk ung pige, der beslutter sig for at blive nonne.
Om hendes tvivl. Ja, undertitlen antyder , hvad den handler om.
Men, jeg synes ikke jeg kan komme ind under huden på hende.
Jeg synes, den skøjter på overfladen.
Men jeg læser den færdig, for jeg må da se, hvad hun beslutter sig for.
Jeg læser denne bog.
Om slægter, om skjulte historier.
Familie.
Er lige begyndt, men den tegner ganske lovende.

9 kommentarer:

  1. Den første ville jeg gerne kigge i. Den ser spændende ud, så jeg stryger lige ind på bibliotekets hjemmeside og ser, om den står der.

    SvarSlet
  2. uha søde Miri ...
    gang i flere bøger på én gang .... Her ofres ikke engang tid på at kigge i et ugeblad ...
    -smiler :O)
    ville egentlig gerne læse ... men det bliver kun til sommerferie læsning ...
    kram♥

    SvarSlet
  3. Kære Frøskuffen- det er altså også en meget spændende bog. Om drømme og mennesker, der lever dem ud.

    Kære Marianne, du bruger også din tid på andet :-)

    SvarSlet
  4. Øya (Øen) er en fantastisk bok. D

    SvarSlet
  5. Jeg er så vild med den øverste bog, og jeg var på grådens rand, da jeg skulle aflevere den tilbage på biblio :O) Jeg drømmer om at bo fuldkommen småt, enkelt og tættere på naturen...

    Bøger er uundværlige!!!
    :-)

    SvarSlet
  6. Kære drudeblaa- jeg synes også den tegner rigtig godt. Godt at høre, at du synes om det.

    Kære Lotte; Det er så fantastiske boliger, så fantastiske mennesker, ja en fantastisk bog :-)

    SvarSlet
  7. den der ØEN er den god ? for jeg googlet den og den lyder som en bog jeg ville læse :)

    SvarSlet
  8. Kære Helle, jeg lige begyndt, men den tegner lovende :-)

    SvarSlet
  9. Øya er verdt hvert minutt.

    SvarSlet