lørdag den 16. juni 2012

3 billeder på en Fredag

 Fredag morgen var præget af uro.
Denne buket af velduftende HonningRose , holdt mig med selskab.
Dagens program var krævende, så kjolen blev strøget og sågar lidt farver smurt i ansigtet.

Jeg skulle nemlig have opereret en tand ud.
 Opereret, som i ; knive, bor og grønt operationstøj...
Det gik godt.
Jeg klarede det.
Jeg var åben om min bangehed for denne operation. Om min ked ad det hed, over at miste en tand.
De lyttede, anerkendte og var ganske søde og vildt professionelle, i den positive mening.
Og mine 3 vidunderlige børn,forkælede mig med en kæmpe, KÆMPE stor buket af de smukkeste Bonderoser.

Tandløs, men med Bonderoser :-)
Og i dag må jeg få kaffe :-)

25 kommentarer:

  1. Kære frk. tandløs ;o) Dejligt at høre at du klarede den - at du var åben omkring din angst og bekymring. At de tog dig seriøst opg du følte dig mødt. Det er dejligt.
    Og så gør det godt at blive forkælet med smukke blomster af dem man holder af...

    SvarSlet
  2. Fandens med de tænder!! Det er sgu synd for os at vi skal ha sådan et hul i munden - måtte også igennem det og var ved at dø, hellere fødsel end tandlæge! Jeg skal i hvertfald aldrig mere til tandlæge ;) dejlige børn du har :))) og kommer du engang til BERLIN så kan vi tandløse drikke kaffe sammen :)

    SvarSlet
  3. Kære unikarina, jeg takker også hver dag for de børn :-)
    Og midt i al den frygt, var det faktisk godt at blive mødt med respekt.
    Nu skal der bare røves en bank, så jeg kan få en ny tand :-)

    Kære Christina, skal vi så ikke drikke kaffen gennem en sukkerknald- det plejer gamle tandløse kvinder at gøre :-) !!!!

    SvarSlet
  4. Smukt skrevet, Miri - og dejlige billeder. Hvor er de smukke de bonderoser:-)

    SvarSlet
  5. Tandlægekedafdethed.. Uhhha.. Jeg bliver glad og Lundeftertænksomhed, hver gang jeg ser dine træskosandaler i rødt. Jeg så på HØR og du gik i rødt.

    SvarSlet
  6. Kære Gitte; tak :-) Ja, de er så smukke- en overdådighed !

    Kære Sidse, vi havde en skøn tur, os 3, i Lund :-)

    SvarSlet
  7. åh....søde.....at miste en tand......oveni købet en såkaldt blivende tand......bedøvelse, smerte, blod...... og oven på al den lidelse........op med pungen som tak......dejligt du altid har dine skønne betænksomme børn......

    SvarSlet
  8. Tre smukke billeder fra en hård dag.
    Anerkendelse er godt :)

    SvarSlet
  9. Pyha, sikke en omgang - godt at det er overstået, Miri, og jeg håber, du ikke har ondt. Det er en dejlig buket du har fået. og så er jeg vild med dine røde træskosandaler :-)

    SvarSlet
  10. Jeg hader virkelig at gå til tandlægen. Det er bare en af de ting der skal gøres, men hyggeligt er det skutte. Godt at du blev taget seriøst og samtidig blev lidt forkælet :-)

    SvarSlet
  11. Tandlægebesøg kan slå de fleste ud. Og så et større et.... Godt at du klarede det og ovenikøbet kan se på en smuk buket, givet af de søde børn.

    SvarSlet
  12. Åhh tandlægebesøg er det værste! Håber du overlevede.

    jeg er VILD med dine røde træsko. Jeg har et par der ligner men bare i sort! Mon de er fra Sverige ;)

    SvarSlet
  13. Kære bruunsbolig, som du kan sige det :-) Men hvor har du ret :-) !

    Kære Pernille, at blive set og hørt, at blive anerkendt, dét burde være en selvfølgelighed, men er det desværre ikke. Så jeg bliver taknemmelig når jeg møder det :-)

    Kære Madame; Det var en hård dag, det vil jeg ikke benægte. Har det ok, er glad for der findes pamol :-)
    Jeg er også ret glad i mine røde sandaler :-)

    Kære Bettina, det er ikke sjovt ! Og det er alt for dyrt !
    Basta !
    Men hvilke blomster :-)

    Kære Eva, det er overstået og det gik godt og jeg kan, som du siger, nyde buketten og tanken bag :-)

    Kære Marian, Ja, jeg overlevede sørme også dette ! Selvom, jeg aftenen før, havde mine tvivl :-)
    Selvfølge er mine sandaler fra Sverige- kommer alt godt ikke derfra :-) !?!! :-)

    SvarSlet
  14. Kære Miri.
    Dejligt at høre det gik godt! Jeg ville selv være dødsens angst, så jeg forstår din bekymring.
    Igen må jeg sige, at du har nogle dejlige børn :-) Tror de ligner deres mor en del ;-)
    Go' søndag

    SvarSlet
  15. Dejligt at operationen gik godt. Modige Miri! :)

    Og de fine sandaler kender jeg. Fuld af gode minder.

    Må du få en dejlig søndag.

    SvarSlet
  16. Kære Karina, jeg er sørme så glad for at kende til dig ! Du er så gavmild og omsorgsfuld. Tak :-)

    Kære Megan; Tak ! Føler mig sjældent modig, men øver mig :-)
    Det var en dejlig tur ! Og jeg havde nok håbet, den var den første i en lang række :-)

    SvarSlet
  17. tröstar om tänder...mmm...och så vackert du har det runt dig. sommaren har kommit hit med...ljuvliga ljuvliga tider ***

    kramar i söndagen, Lycke

    SvarSlet
  18. Kære Lycke; åh, hvor godt sommeren også er kommet til dig ! Du trænger til sommerens skønhed :-)

    SvarSlet
  19. Søde Miri dog, godt det er overstået. Jeg er så glad for bogen og vil tænke på dig når jeg læser den :-)
    Kh.

    SvarSlet
  20. Kære ea-o. en af den slags køb, gjort i ren spontanitet, i Lund, sidste år- men hvor jeg dog er glad i dem :-)

    Kære; Margith, det var godt :-)

    SvarSlet
  21. Åh søde sikke noget møg men godt der blev passet godt på dig♥

    SvarSlet
  22. Kære Tina, kan kun være helt enig med dig :-) Tak :-)

    SvarSlet
  23. Dejligt at dine børn var der da nøden var stor hos dig. Det er børn du kan være stolte af. Jeg er sikker på, at smerten gjorde lidt mindre ondt når du nyder dine bonderoser.

    Jeg håber din smerte bliver mindre og mindre for hver dag og at du snart får sparet sammen til en ny tand.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  24. Kære Lis, Jeg er meget stolt af og meget glad for- mine børn :-)
    Og blomsterne minder mig om deres kærlighed og omsorg.
    Tak for dine ord.

    SvarSlet