søndag den 27. maj 2012

Total ynglings :-)



9 kommentarer:

  1. Jeg nyder også, at de vilde roser er sprunget ud :-)

    SvarSlet
  2. De minder mig om dansk strand og sand mellem tær'ne :) vores blomstrer for første gang siden vi er flyttet ind :)

    SvarSlet
  3. Minder mig om sommer kærlighed!

    SvarSlet
  4. Kære Madame, de er så smukke og de dufter ! :-)

    Kære Christina; Nemlig:-) De står langs vores kyster og bringer sommerferie minder- også for mig :-)
    Hvor dejligt at jeres egne er i blomst- så bliver man glad :-)

    Kære Udda Bella, dejlige minder at knytte til en smuk rose :-)

    SvarSlet
  5. Skønne billeder af de vilde3 roser.

    KH. Lis

    SvarSlet
  6. Det er nemlig sommer(hus)idyl. Duften minder mig om min mormor :)

    SvarSlet
  7. Elsker den:)EN kan jo ikke andet...vel?

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Kære Lis, tak:-) de er meget fotogene .-)

    Kære Marian; Sommer og sol og strand :-) Og hyben med kløpulver ! :-)
    Duften af mormor, den er sød :-)

    Kære Elfepigen, nej, man kan ikke andet :-)

    SvarSlet
  9. Åhhhh ja de er bare så dejlige:-)

    SvarSlet