lørdag den 5. maj 2012

Stilstand

Der er godt nok stille, her på min blog.
Indlæggene står ikke i kø.
Der er også en sær form for stilstand, stivnethed i mit liv.
Jeg træder vande.
Bloggen er en forlængelse af mig- det der optager mig, vil vise sine spor, sætte sine aftryk, på bloggen.
Lige nu sker der bare ikke så meget, hverken hér eller dér.
Sådan er det bare og det er ok med mig.
Ville bare lige nævne det for jer, der stadig hænger på her.
Og så beklager jeg faktisk, at jeg ikke kommer forbi jer andre, særlig tit.
Men er sikker på det bare er en overgang.
Det må det være.
Det der forår, er godt nok en dejlig opfindelse :-)

19 kommentarer:

  1. Sådan er det jo, er heller ikke flittig på tasterne lige nu - men sender forårsknus...

    SvarSlet
  2. Sådan tror jeg alle har det i perioder. Du samler indtryk der skal sætte sig og blive til noget kreativt eller være tiden hvor input skal bearbejdes for at du igen kan finde tilbage til det kreative.

    God lørdagshygge til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Å kunne trø vannet og akseptere at man ikke alltid stormer fremover tror jeg er en meget viktig livskunst. Og med en sånn vår rundt deg trenger du da heller ikke haste noe annet sted, vel? Skriv når og så mye du ønsker, det er din blogg, og jeg er glad for å få lov til å lese det du skriver når du gjør det.

    SvarSlet
  4. Ja, tænk om man lige kunne "tænde for" foråret i sit sind efter den lange vinter. Springe ud og blive lysegrøn og frisk, og klar til en ny sæson, sart i farverne, men hårdfør og ukuelig.....

    SvarSlet
  5. .....en ualmindelig dejlig opfindelse :0) Det er okay at træde vande - det er indimellem nødvendigt for ikke at drukne ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Kære Lavendel, takker for forårsknus :-)

    Kære Lis; Tak for dine ord, de gør mig godt :-)

    Kære Fuglemamma; Mange tak- dine ord skaber god mening i mig og jeg tager dem til mig med glæde.Og jeg er glad for du læser med :-)

    Kære Eva; Så smukke ord om foråret ! Og ja, bare virkeligheden var sådan :-)

    Kære Dorthe; Tak for knus og gode ord :-)

    SvarSlet
  7. Det ER forår... Før stilstand kommer bevægelse er min erfaring. Knus til dig... ;-)

    SvarSlet
  8. Jeg tror, det er foråret, der trækker i os, Miri - der er så meget andet end blogland, der frister lige nu.

    SvarSlet
  9. Kære Jeanette Mariae, Tak :-)

    Kære Madame; måske. Men forår det er det :-)

    SvarSlet
  10. Vi er her alle sammen, også os, der ikke er. (c: dejlige forår!

    SvarSlet
  11. Kære Sidse, Det er godt at vide at du nyder foråret, der på din kønne plet på jorden :-)

    SvarSlet
  12. hej rara! du verkar vara lite i samma läge som mig. mycket som händer nu, inuti..utveckling av allas lag leder någonstans. bara att följa med och se..

    många kramar Lycke

    SvarSlet
  13. Sådan skal det være nogen gange. Til tider har jeg heller ikke så meget at sige, og ofte synes jeg det er svært at komme rundt.

    Når jeg så kommer forbi dig, og læser indlæg fra flere dage, er det altid skønt lige at følge lidt med, se dine dejlige billeder og høre dine tanker og ord :)

    SvarSlet
  14. Kære Lycke, tak for dine ord. at kunne se noget positivt i det der sker i og omkring os, er en god evne at have og jeg er glad for at du give mig lidt af den energi :-)

    Kære Pernille, Tak. Du skal vide , dine ord gjorde mig glad:-)

    SvarSlet
  15. Hej! Jag tror att det är jätteviktigt att man uppdaterar bloggen när man känner för dig. För då blir det roligt och glädjefyllt att ha en blogg. Man ska följa sin egen inre röst, sin egen känsla så mycket man kan i livet. Det gäller också bloggandet tänker jag. *Kram Sara*

    SvarSlet
  16. Kære Sara, ved du hvad, du har så evig ret. at følge sin indre stemme, mavefornemmelsen, er SÅ vigtig. Jeg glemmer det bare nogen gange...Tak for dine ord:-)

    SvarSlet
  17. Pause, hvile, stilstand - det skal til! Nyd foråret imens :-)

    SvarSlet
  18. Sødeste Polka, mange tak :-)

    Kære Anne; tak :-) Jeg gør mit bedste :-)

    SvarSlet