mandag den 21. maj 2012

Søndags varme



6 kommentarer:

  1. Smuk, smuk vase :)

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Så smukt - jeg elsker buketter af vilde blomster :-)

    SvarSlet
  3. Kære Lis, tak- jeg er også ret glad i denne vase :-)

    Kære Madame, også mig- de er de fineste buketter :-)

    SvarSlet
  4. jeg har også plukket skarntyder til en stor buket i aften, og nå ja, der fulgte lidt myrer ell. lign. med i købet til middagsbordet - men smukke er de

    SvarSlet
  5. Kære Pia, ha ha- ja, natur :-)

    SvarSlet
  6. SMUK buket og SMUKKE indlæg her på din blog - jeg nyder det igen og igen og får alt for sjældent lagt en kommentar til dig ... om hvor dejligt det er at læse med her, om hvor ærlig et mennekse jeg synes at fornemme du er - og om hvor fantastisk det er at du deler ud af dine tanker i hverdagen - og så alle disse blomster... TAK!

    SvarSlet