mandag den 14. maj 2012

Mors dag

 Søndag, sol og mors dag- jamen , hvem kan klage!
Ikke mig :-)

Mine 3 solsikker i en mini tun dåse, har groet sine første cm i min vindueskarm, nu kom de ud i solen på Altanen.

Morgenen blev brugt i køkkenet, boller skulle bages, grønsager ristes og årets første rabarbarkage samles.
Mine 3 børn  ( og svigesønnen) ville nemlig gerne fejre mig med gaver og dejligt samvær.
Sandwich og øl i skovens lysegrønne sal.
Rabarberkage og kaffe i gården. Faktisk kun anden gang, vi sidder i gården. Men vi indtog den med dug og tæpper og lyst til snak og kage.

Og dagen blev rundet af på sofaen med strik og ishockey - jamen, hvilken Søndag, hvilken mors dag - Tak :-)

Ps. Norgen slog Tyskland 12-4 !


14 kommentarer:

  1. Lyder som en super hyggelig dag...

    SvarSlet
  2. Og et skønt strik at slutte en god dag på, kan jeg se: Pippi bluse.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Ja, vilke underbar helg det var!!! och så fint här som vanligt, tycker om kika in i ditt liv. måste ta bättre hand om mina små växter :))

    kramar Lycke

    SvarSlet
  4. Fantastisk morsdag- du der har haft.

    SvarSlet
  5. Kære Louise, det var en af de dage, hvor jeg kunne mærke at jeg fik fyldt energi på tanken :-)

    Kære Lene, ja :-) ! Også i den grad!

    Kære Lis; Lige præcis- i tyk bomuld:-)

    Kære Lycke, og jeg bliver så glad, når du kigger forbi :-)

    Kære Moster Munter; Ja- det var faktisk en rigtig dejlig dag. Jeg var så glad og varm om hjertet og fuld af taknemmelighed :-)

    SvarSlet
  6. Mad og kaffe smager bare bedre i det fri, - også med tæpper på:)

    Ishockey så jeg ikke, men jeg skal da love for, at der var sportsbegivenheder nok i tv. Der blev zappet en del her i hytten.

    SvarSlet
  7. Dette innlegget ga meg både vann i og smil om munnen. :-)

    SvarSlet
  8. Det lyder som den dejligste 'mors dag' :-)

    SvarSlet
  9. Kære Eva, Ja- jeg holder altså af at være ud :-)
    Vi går også en sport i tv tid i møde , OL, VM, Tour de France :-)

    Kære Fuglemamma; Det er jeg glad for :-)

    Kære Madame; Det var en dejlig dag- jeg er en heldig mor :-)

    SvarSlet
  10. ....skøn mors dag.......og dine tre solsikkebørn er helt vildt søde i den lille dåse......du inspirer.......mig.....:-)

    SvarSlet
  11. Søde Miri
    Du har den dejligste familie :O) ....
    og de sejeste solsikker (glæder mig til at følge dem) .....
    og ishockey og strik ....dejlig slutning :O)
    kram♥

    SvarSlet
  12. Det var nemlig nettopp hva Norge gjorde, - slo Tyskland. Hah!

    SvarSlet
  13. Kære bruunsbolig, ja, de er så søde i den lilla lyserøde dåse:-) Men nu ville de ud og gro :-)

    Kære Marianne; ja, noget godt må jeg ha gjort, for at få så dejlige børn :-)

    Kære Hege, det var et brav af en kamp ! Heja Norge :-)

    SvarSlet