mandag den 28. maj 2012

Lyse Nætter

Klokken 22.17 Søndag den 27.Maj :-)

14 kommentarer:

  1. Lys er liv. Og på din hage-balkong er det visst ekstra mye vakkert liv. Ha en god 2. pinsedag!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker de lyse nætter :-)

    SvarSlet
  3. Kære Fuglemamma, tak og det samme ønsker jeg dig :-)
    De lyse nætter er altså en glæde ved at bo i Norden:-)

    Kære 3.sal- jeg elsker altså de lyse nætter. Og dagen er i dag tiltaget med 10 timer :-) !

    Kære Madame; også jeg , også jeg :-)

    SvarSlet
  4. Der er ikke noget skønnere end at sidde ude sisdt på aftenen med et lunt tæppe omkring sig og nyde sommeraftenen :-)

    SvarSlet
  5. det er fantastisk - aftenen er så berigende i øjeblikket! vi tog også en solid mundfuld af den her i pinsen. håber, du har stornydt pinsen!

    SvarSlet
  6. LUNE og LYSE nætter er skønne. Faktisk er det også navnet på den skønne cardigan, som jeg har på mine pinde...

    SvarSlet
  7. Åå..jaa..du har dem också :)) visst är det underbart! var är det du bor? den här tiden ja!!! tänker att denna sommaren ska verkligen upplevas ända ut i fingerspetsarna *

    kramar Lycke

    SvarSlet
  8. .......og de var skønne hele natten ;0)

    Hvor ser det bare hyggeligt ud.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  9. ......åh denne pinse har været så skøn og varm og med lune lyse aftner uden vind....grøn og blomstrende.......... akelejer og hybenroser.....l.o.v.e. it

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare et romantisk billede.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. Kære Lene, nej og myggene er ikke blevet en plage endnu :-)

    Kære Linda; Disse lyse aftner har virkelig været som flødeskum på en lækker rabarberkage :-)

    Kære unikarina; Det var dog det dejligste navn !

    Kære Lycke; jeg bor i en forstad til København. Med meget beton, men heldigvis tæt på en skov :-)

    Kære Dorthe, bliver bare så glad over alt det lys :-) !

    Kære bruunsbolig, måske gør det, at vi slet ikke er vandt til så perfekt vejr, at vi sætter så stor pris på det :-)

    Kære Lis, lyset var så fint, der klokken langt over 22 :-) !

    SvarSlet
  12. Lite kallt här också nu. idag gör det inget, för här fälls gamla björkar, och en tavla har kommit till vårt hus. Liten sover trots motorsågar :)))

    kramar i dagen, Lycke

    SvarSlet
  13. Kære Lycke, når der skal arbejdes, gør lidt kulde intet :-)At fælde træer..Uh, det er svært ! Jeg er glad i træer og har altid haft svært ved at se dem blive fældet. jeg ved godt, at det skal til, men lidt trist alligevel :-)

    SvarSlet