torsdag den 10. maj 2012

Hverdags Glæde

At plukke syrener på vej hjem.

26 kommentarer:

  1. Ej hvor fint, mine Syrener er ikke så udsprungne, men jeg venter gerne :-)
    Knus fra et regnfuldt sted.

    SvarSlet
  2. Syrener er min yndlingsblomst, så om ik' så længe så vil jeg frådse i dem og "inhallere" deres duft

    SvarSlet
  3. Kære Margith, denne busk var også en i et hegn af flere, der slet ikke var parat til udspring:-)

    Kære Pia, duften skal nemlig indhaleres :-)

    SvarSlet
  4. Du giver mig altid positiv-boosts med dine ord og billeder. TAK :)

    SvarSlet
  5. Så deilig det ser ut, både med syriner og en sykkel med kurv på. Det minner meg om året mitt i Cambridge, der hadde jeg kurv på sykkelen og brukte aldri bil. Her hvor jeg bor nå må jeg enten kjøre bil eller hvis jeg skal sykle er det med fancy sportssykkelvesker som ikke gir så mye vindmotstand.

    SvarSlet
  6. Jeg venter stadig på mine skal springe ud.
    Men sikke en dejlig duft, du havde der i kurven.

    SvarSlet
  7. Kære Marian, du skal vide, at jeg bliver så glad for dine ord:-)
    Mange tak:-)

    Kære Fuglemamma, tænk at have været i Cambridge ! Jeg har ikke været så mange steder. Jeg cykler på min elskede cykel med kurv både for og bag- jeg ejer nemlig ingen bil :-)

    Kære Henriette, disse kom fra en busk, der var total blæret og helt fremme i skoene, i forhold til sine artsfæller :-) Men at vente på noget godt, er en dejlig venten :-)

    SvarSlet
  8. Iiih hvor er de fine. Jeg eeelsker syrener og går og venter på min busk skal springe ud.

    SvarSlet
  9. Jaa! underbart!!! den bästa årstiden. den kommer mot oss nu..

    kramar Lycke

    SvarSlet
  10. Åh, jeg elsker også syrener, må ha fundet en have jeg kan 'låne' fra.

    Kram til dig

    SvarSlet
  11. Ja, og der står så megen lykke i haver og hegn. Uh, der skal snuses de næste uger.

    SvarSlet
  12. Kære Moster Munter- når jeg engang igen får have, skal jeg have mindst 2 - nej 3 syrener! En mørk, en lys og en hvid :-)

    Kære Lycke, jeg har netop læst hos dig, at havet er frit ! Så kommer våren - også til dig :-)

    Kære Gitte, ofte finder man sine steder..Os uden have :-)

    Kære Eva; Ja, det er duftenes tid, vi er midt i- lige nu er det frugttræer og hæg- og i skoven dufter skovmærke. Maj = :-)

    SvarSlet
  13. Åh elsker bare syrener, men synes ikke de endnu er plukkemodne her på Fyn.

    Knus Marlene

    SvarSlet
  14. hej søde ven
    håber at der i dit køkken har bredt sig en dejlig duft af syren og kaffe (med mælk)
    kram og go weekend ♥♥

    SvarSlet
  15. Kære Marlene, denne busk var også ret alene om at være så langt i sit udspring- man kan være heldig :-)

    Kære Marianne; Her dufter:-) Tak og i lige måde:-)

    SvarSlet
  16. En meget smuk hverdagsglæde...
    Jeg må desværre nøjes med at nyde syrenerne ud i min have - da jeg ikke tåler der stærke duft.
    Ha' en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  17. Kære unikarina, åh, så tåler du heller ikke julens hyacinter.Men ved du hvad- syrener er faktisk også smukkest på deres busk :-)

    SvarSlet
  18. Hej Miri.
    Jeg elsker også Syrener og venter på at de skal springe ud...
    God weekend til dig
    Kram Hanne

    SvarSlet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Kære Hanne; nu må de da også springe ud hos dig , her springer de ud foran øjnene på mig :-) Tak og i lige måde:-)

    SvarSlet
  21. LÄngtar efter att få känna doften av syren. Snart...

    SvarSlet
  22. Helt enig - det er en stor glæde :-)
    Ha' en dejlig søndag, Miri!

    SvarSlet
  23. Kære Maria, jeg forstå din længsel ! Du har også ventet meget længe, deroppe i det høje nord. Men NU må våren komme :-)

    Kære Madame, glæderne står i kø, vi skal bare modtage dem med et åbent hjerte :-)
    Mange tak og i lige måde:-)

    SvarSlet
  24. Hvor hyggeligt med babuska pungen!

    SvarSlet
  25. Kære Mette, den er ALTID med mig- i den bor mit kamera :-)

    Kære Jeanette Mariae; sommer :-)

    SvarSlet