lørdag den 19. maj 2012

Cremer

Jeg prøver på at holde parbener, phtahalater og deslige, langt fra min sarte hud.
Derfor er det mig en glæde at få lov til at prøve disse urte cremer fra A.Vogel;
Jeg har prøvet dem alle 3. Aesculaforce, dog bare en enkelt gang, da jeg vil gemme den, til jeg kommer tilbage på arbejde. Dér står jeg op hele dagen og går ofte hjem med kommode ben- så der håber jeg, den Gel vil gøre underværker, eller bare afhjælpe lidt.
Den med de 7 urter- Bioforce Créme- dufter af Børnehaven :-) Forklaring, den salve vi brugte, når børnene havde fået stik og sår og skrammer. Denne virker godt, fordi den ligesom dulmer.
Den sidste creme er god for skadet hud- skadet af  bl.a sol og alder... En creme, jeg havde store forventinger til. Jeg har mange karsprængninger og andre skader i mit stakkel ansigt og tænke at denne creme kunne hjælpe mig. Den var så ikke så god til mit ansigts hud- den var for fedtet til mig . Men, den er rigtig god som håndcreme ! De der tørre neglebånd,de der sprækker i huden, som river strømpebukser og sytråd itu- de bliver bløde og medgørlige.
Så Echinacca Cremen er god til mine skadet hænder.
3 cremer med mange egenskaber.


7 kommentarer:

  1. Hej Miri
    Solskader har vi og vores forældre for den sags skyld ikke tænkt på da vi var unge og smukke med spændstig og glat hud .... Desværre :0( ...
    Aldring er en charme :0) ....
    Men derfor kan vi jo godt forsøge at gøre os yngre og smukkere ikk' .... Jeg har også forsøgt mig med div. Cremer til de stakkels karsprængninger ..men har nu overgivet mig til lidt af nilens jord med farve .....
    Bare for selvtillidens skyld :0)
    Tak for tippet med cremerne :0)
    Du er heldig at ha fået lov at prøve dem :0)
    Kram og go weekend

    SvarSlet
  2. Dejligt med lidt forkælelse til den trætte hud og de ømme ben.
    Er det ikke som om solen er ved at titte frem....?

    SvarSlet
  3. Elsker de cremer, men mest "trylle-cremen" du fortæller dufter af børnehave! Vidunderlig!!!

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig spændende - tak fordi du fortæller!

    SvarSlet
  5. Kære Marianne, det er altid enkelt at være bagklog, så vi må vist bare leve med det fjæs vi har :-) Og tak fordi du nævner Nilens Jord, den har jeg slet ikke overvejet, så tak :-)

    Kære Eva, det er det nemlig. Og jo, her skinner solen faktisk ! :-)

    Kære Udda Bella; Kendte dem ikke og er derfor glad for mit nye bekendtskab med dem :-)

    Kære Madame; Det er mig en glæde :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt at finde gode cremer som kan bruges til forskellige ting.
    Den der minder dig om børnehave har jeg i en anden udgave og den kalder jeg tryllecremen, den kommer også på alt lige fra solrødme til myggebid og små ridser.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Kære Lis, tryllecreme- det var da også det vi kaldte den i Børnehaven !
    Men den er også god :-)

    SvarSlet