fredag den 25. maj 2012

Anbefaling af spisested

Gør en madkurv klar, evt aftenen før.
Gå i Skole og på Arbejde.
MEN, istedet for at cykle varme og trætte hjem,til en indelukket lejlighed, så mødes I helt helt andet sted, nemlig i S-toget.
Og så sidder I der i laaang tid og kigger ud på Maj varme Danmark.
Står af på endestationen og begiver jer ind i skyggerne fra århundrede gamle ege.
Dyrehaven !
ÆldsteDatter ville , som sin afdøde morfar altid ville, se de blomstrende hvidtjørn i Dyrehaven.

Det var varmt, så vi fulgte disse gutters eksempel og holdt os, så vidt muligt, i skyggen;

Vi slog os ned ved slottet - i skyggen- med udsigt mod vores ynglings land og nød vores aftensmad.

Desserten blev en vaffelis med flere kugler- selvfølgelig købt på Bakken.
Se dét er Torsdags nydelse :-)

16 kommentarer:

  1. godmorgen søde
    Sikke en dejlig idé :o)
    og sikke billeder :o)
    håber ikke i fik ondt i maven af de store isvafler :O)
    kæmpe fredags og og pinse kram
    Marianne

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn idé! Jeg må snart i Dyrehaven og se de blomstrende hvidtjørn og alle dyrene igen.

    SvarSlet
  3. go ide - jeg vil sgu også i dyrehaven :) du dukker nu igen op i dashboard dog kun meget hurtigt, så er du væk igen og jeg kan stadigvæk ikke få dig hentet over på bloggen igen - sådan er det også med badut... majet mærkeligt...

    SvarSlet
  4. Lidt snyd at jeg ikke var med. men i er tilgivet ;)

    SvarSlet
  5. Åhhh ja lyder som en skøn dag - skal helt sikkert også snart tage mig (os) sammen til en picnicskovtur :-)

    SvarSlet
  6. Ja det var da ægte torsdagsnydning!Og en virkelig god idé!
    Hav en dejlig weekend :-)

    SvarSlet
  7. Så er det dejligt det bare er torsdag. Dejlig fredag!

    SvarSlet
  8. Ej hvor ser det idylisk ud med lodne gevirer og det hele ; )

    SvarSlet
  9. Lyder som en fantastisk sommeraften..:-))

    SvarSlet
  10. Det er en fantastisk ide. Gad vide om jeg kunne lokke resten af familien :)

    SvarSlet
  11. Lotte Frodighed25. maj 2012 kl. 12.27

    Ih, Miri, det midterste foto af "gutterne" er helt eventyrligt! :-)

    SvarSlet
  12. Kære Marianne, vi er is spisere af stor format - kunne uden at kny, have spiste meget mere- kun vores anstændighed satte en grænse :-)

    Kære Madame; Det er at særligt sted med en helt speciel stemning, som jeg synes er så fin.

    Kære Christina; :-)
    Ja, jeg kan ikke hjælpe, ved intet..Ved ikke engang hvad det der dashboard er :-)

    Kære 3.sal- vi savnende også både dig og din bror- men vi hyggede os :-)

    Kære Bettina;Det er altså givende at få sparket sig selv afsted- sådan bare på en almindelig hverdag.

    Kære Karina; Vi var begge yderst tilfredse :-) God Pinse !

    Kære Sidse; Tak og i lige måde :-)

    Kære Rikke, det var faktisk meget fint- og der var så stille !

    Kære Camilla, det var sådan en aften, jeg vil tænke tilbage på når vinteren bider :-)

    Kære Lavendel- tak for dem :-)

    Kære Pernille; dét er eg sikker på du kan :-) !

    Kære Lotte, jamen det var også ganske eventyrligt- vi så også en lille flok, hvor en af de små, næsten var enhjørninge hvid- og der var så stille !

    SvarSlet
  13. nøj sikke en fin og hyggelig tur. Den slags spiseanbefalinger er jo guld værd!

    SvarSlet
  14. Kære Marian ; det er jeg glad for at du synes:-)

    SvarSlet
  15. Skønne billeder! Jeg er også vild med picnic-ture. Denne ide gemmer jeg - det har jeg tilgode! Ser vildt dejligt ud!!!

    :-) Dorthe

    SvarSlet