søndag den 22. april 2012

TIL SALG !

Jeg købte mig 12 nøgler uld af den dejligste bløde slags, for nu skulle jeg strikke en sweater med mønster.
Jeg begynde i fin stil, det er nemlig lækkert at strikke med, men da jeg kom til mønsteret......Gik jeg i stå...Fik hjælp og gode råd...Men er stadig gået i stå..Og har mistet lysten ! Dette garn er for lækkert til at ligge her og samle støv, derfor vil jeg sælge det- for den rørende pris af 100 kr !
Der er 9 nøgler af den beige og 3 nøgler af den chokolade brune. Det er LIMA fra Hjertegarn , 100 % uld. 50 g = ca 100 meter. ca pind 5.
Den en nøgle beige, er strikket op, men jeg skal nok pille det af pinden.
Dette er et, rygning forbudt hjem, så garnet stinker ikke af røg.
100 kr , du kan hente det hér eller få det sendt, så skal du bare betale porto.
Send mig en mail.
Det er altså lækkert garn og du kan strikke dig en sweater for en hund !
Det ligger bare her og giver mig dårlig samvittighed..
Alle de penge smidt ud på garn, der ikke får liv!
Senere må jeg prøve igen- altså at strikke en sweater med mønster.

Send mig en mail, hvis du vil købe, miriandersen@yahoo.dk


SOLGT !

11 kommentarer:

  1. Dålig samvittighed skal du ikke have... så jeg har sendt dig en mail :o)
    God søndag

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt der var en, ellers havde jeg nok snuppet det. (c: Og en dag kan du.. det er jeg sikker på.

    SvarSlet
  3. øv øv så kom man vist lidt for sent ...vile gerne ha' hjlpet til ...
    kram♥

    SvarSlet
  4. Ih altså Miri. Den ville jeg da gerne have strikket færdig for dig. Er sikker på den ville have klædt dig godt.

    SvarSlet
  5. Kære unikarina; vi har en aftale :-)

    Kære Sidse; Jeg kan- en dag om ikke så længe :-)

    Kære Marianne; Jeg takker alligevel:-)

    Kære Dorthe; du har vist rigeligt med bestillinger :-) Men tak, du er altså så sød :-)

    SvarSlet
  6. Sådan! Garn, der ligger, sluger energi, men du er en handlekraftig kvinde, der sender energien i kredsløb igen. Godt gået.

    SvarSlet
  7. Godt du fik solgt garnet - og ellers bare en søndagshilsen herfra!

    SvarSlet
  8. Kære Eva, jeg har det faktisk også ret godt med at sende det afsted i morgen :-)

    Kære Loppe-Shoppe- tak for en hyggelig hilsen :-)

    SvarSlet
  9. Miri du er klogere end mange :-) dårlig samvittighed har vi ikke brug for.
    kh.

    SvarSlet
  10. Kære Margith, det tror jeg bestemt ikke ! Men hader at have dårlig samvittighed :-)

    SvarSlet
  11. Ej det ville jeg gerne ha haft :0)

    SvarSlet