fredag den 27. april 2012

Pæn mad

 Nu er det jo ikke en madblog, denne her blog. Og jeg har lige skrevet om mad.
Men er nød til at vise jer denne salat;
Dét er da en pæn salat !
Madblogger- det er jeg ikke.
Modeblogger- det er jeg bestemt ikke.
krea blogger- nej.
Indretningsblogger- nix.
Haveblogger- næ.
Litteratur- heller ikke.

Jeg er vist bare en alt-mulig blogger.
Skriver og viser billeder fra mit liv.
Og mit liv er en skønsom blanding af alt muligt.

Og derfor må jeg , igen, lige vise jer denne smukke salat;


Perlebyg, beluga linser og grønne ærter.
Husk en rigtig god olie/eddike dressing.

11 kommentarer:

  1. Din salat ser lækker ud, og så holder jeg meget af, at du blogger om alt muligt, der optager dig, og ikke kun én ting :-)

    SvarSlet
  2. Jeg holder meget af din blog og dine mangfoldige og blandede 'salater'. Ha´ en dejlig dag, Miri... ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den lækker- madblog eller ej. Tak for ideen.

    SvarSlet
  4. Uhm...og i sæsonen pyntet med landløbere i gul og orange ...

    SvarSlet
  5. Kære Madame; Tak :-) Du finder lige de rette ord- det der optager mig :-)

    Kære Jeanette Mariae; Tak- ja, hér er blandende salater i alle betydninger :-)

    Kære Karin; Velbekomme :-)

    Kære Lavendel- ja, det vil se smukt ud :-)

    SvarSlet
  6. Jag känner mig också som en allt möjlig bloggare, alltifrån hantverk, hus, mat och familj till tankar och kläder.

    SvarSlet
  7. Kære Maria, Og så er det det vi er- alt mulig bloggere :-) Eller som Madame skriver i den første kommentar, vi blogger om det, der optager os:-)

    SvarSlet
  8. Kære Miri
    Den salat er virkelig lækker! Jeg laver tit salat at perlespelt - men skal da prøve din salat en dag! Jeg holder meget af din mangfoldigheds- blog just keep on
    God weekend til dig

    SvarSlet
  9. Hej! En livsstilsblogg helt enkelt:) ha en go kväll! Kram

    SvarSlet
  10. søde ven
    lækker lækker og pæn mad :O)
    Bloggen din ER dig og det holder jeg rigtig meget a'
    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  11. Kære Æblekinder- perlespelt er også godt ! Og tak for fine ord - må din weekend blive god :-)

    Kære HannasHörna, livsstilsblog- hm- det betyder vel jeg har en eller form for stil- ha ha :-) Tak, søde du :-)

    Kære Marianne, tak :-) Mange tak :-)

    SvarSlet