mandag den 9. april 2012

Hej

Så smuttede der lige nogle dage..
Tiden flyver bare afsted og jeg fik ikke skabt plads til at besøge Bloglandet...
Sært.
For jeg holder netop SÅ meget af dette særlige Land, fyldt med meget forskellige mennesker, der har en ting til fælles, lysten til at dele.
Hos mig, har påsken været god. Stille og med tid til at være, og tid til at tænke.
I morgen begynder hverdagen igen ...
Og  jeg vil gøre mig umage, virkelig umage, for at modtage, hver eneste dag med åbent hjerte og stille glæde og en dyb taknemmelighed.
Også den første dag efter en ferie... :-)

16 kommentarer:

  1. Så er vi to. Jeg har også bestemt mig for, at gøre mig umage med at holde endnu mere af hverdagen (så kan man jo altid elske fridagene:-))Nyd dagen idag.

    SvarSlet
  2. Dejlig med en god påskeferie.
    En god begyndelse, er halvt fuldendt.
    Lykke til - jeg tror det er en træningssag. Jeg øver mig også hver dag.

    :-) Dorthe

    SvarSlet
  3. Påskehilsen fra en af de andre sære beboere i det skønne Blogland.

    SvarSlet
  4. Kære Marie-Louise, dejligt at høre fra dig igen :-) Vi må heppe på hinanden :-)

    Kære Dorthe; Du har jo ret- øvelse gør mester :-)


    Kære Loppe-Shoppe; Og tak for den hilsen, du skønne beboer :-)Og i lige måde :-)

    SvarSlet
  5. Det lyder som en god ferie! Jeg vil tænke på dig i morgen, når du begiver dig ud i verden med løftet pande, rolig vejrtrækning og et smil på læben.
    Kram!

    SvarSlet
  6. Ja, vi må heppe på hinanden og så huske på at hverdagen er med til at gøre fridagen ekstra god ;-)

    SvarSlet
  7. Kære Miri!
    Jeg vil tænke på dig :-)Dejligt at høre du har haft en dejlig ferie.
    Kh.

    SvarSlet
  8. Kære Marie-Louise, sjovt som du rammer mig- jeg tænker virkelig meget over dette med arbejde/fritid, At være i nuet/leve ud i fremtiden..

    Kære Margith, jeg tænker også på dig:-)

    Kære jeanette mariae, du kan tro jeg har vredet en hver time ud af denne dag- og "glemt" at støvsuge :-)

    SvarSlet
  9. Dejlige ord og smukt at læse - det lyder som en god påskeferie!

    SvarSlet
  10. hej søde ven
    skønt at du har nydt påskeferien... med tid....
    Dit fortsæt lyder fantastisk og dejlig positivt :O)...
    Håber din dag i morgen bliver som du ønsker ....ja også tirsdag-onsdag -torsdag-fredag- lørdag-søndag ....
    har tænkt på dig mange gange i påsken :O)...
    holder I forresten stadig kreaaftener ? ...
    kram♥

    SvarSlet
  11. Hej søde miri.
    Jeg elsker også blog-land..
    Dejligt at du har haft en dejlig påske. - håber den nye uge bliver lige så dejlig.
    Kh hanne

    SvarSlet
  12. .....åh jeg vil forsøge.......virkelig forsøge....... at gøre som du.........møde hver dag også hverdagen...... med glæde, åbenhed og taknemmelighed......OGSÅ dagen i morgen.......

    SvarSlet
  13. Kære Madame, tak - og ja, jeg holder sørme meget af at holde ferie :-)

    Kære Marianne, jeg har godt nok også tænkt på dig ! Mange gange ! Ja, vi mødes stadig :-)

    Kære Hanne, håber også din påske var god mod dig.Og at være i Blogland er virkelig en gave,

    Kære bruunsbolig;Og nu er den her- dagen i morgen, og jeg forsøger at være glad- trods mørke og kulde og trærhed og .. :-) Rigtig god Tirsdag !

    SvarSlet
  14. Ja, nu är det vardag igen. Har varit en fin påsk. Mina barn har påsklov och är lediga och jag ska försöka arbeta lite hemma ändå.

    SvarSlet
  15. Kære Maria, jeg har stor respekt for dig, at du kan arbejde mens dine børn holder ferie :-)

    SvarSlet