lørdag den 28. april 2012

Fredags fødder

 Morgen.
 Eftermiddag.
Aften.

28 kommentarer:

  1. Fødder, mad, altankasser, tanker, farver,hverdage, - jeg hygger mig med det hele (når jeg altså lige har tid til at følge med).
    God lørdag, med eller uden fødder:)

    SvarSlet
  2. Søde Eva, jeg har fødderne solidt plantet i min Lørdag :-) Og glædes over, at du kigger forbi- tak :-)

    SvarSlet
  3. Dejlig beskrivelse af din fredag. Arbejd, fritid og endelig afslapning.

    God lørdag til dig, uanset hvad dine fødder skal idag.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Dejlig fredag hos dig, kan jeg se. Må din lørdag blive lige så dejlig... ;-)

    SvarSlet
  5. He, he ;)
    herlige billeder og skøn farvesammensætning på 1. billede:))

    SvarSlet
  6. Ha-ha!!!
    Lørdagshilsner her fra!
    Helle.

    SvarSlet
  7. Vil så gerne have et par hasbeens i den model i røde.... Men ved ikke hvor jeg får fat i dem.... De er så fede.
    Fin måde at vise din dag på.
    God lørdag kære Miri.
    Dorte

    SvarSlet
  8. Er det nye Hasb?? Flotte - nu skal mine snart betræde den danske jord, men det bliver vist ikke i dag brrr...god dag med masser af glæde :-)

    SvarSlet
  9. Kære Lis; Tak :-) Og god weekend til dig !

    Kære Jeanette Mariae; Fredag har altid en særlig glæde hos mig :) Tak og i lige måde :-)

    Kære Stine; Tak :-)

    Kære Loppe-Shoppe; og ønsker om en skøn weekend til dig :-)

    Kære Dorte, dette er en efterligning..Men en dejlig efterligning :-)

    Kære Lavendel- nix- "bare" en af de utallige efterligninger, men elsket :-)

    Kære Rina, tak-tænk hvor meget et sådan par fødder gennemGÅR på en Fredag :-)

    SvarSlet
  10. hvor er det et sødt & finurligt indlæg. jeg synes, det er så-så hyggeligt:) aften ser heeeelt skøn ud. god weekend til dig & dine!

    SvarSlet
  11. Skole eller gå i byen fødder - løbefødder - og dejlige afslapningsfødder .... Håber du og dine fødder vil nyde lørdagen måske i helt andre omgivelser
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  12. fødder og ben til enhver leglighed :)

    en god dag :)

    SvarSlet
  13. Lekre føtter! Jeg digger denne bloggen.

    SvarSlet
  14. Wow sikke nogle danse fødder du har om aftenen. Selv glæder jeg mig til at træde op i de høje hæle snart igen.

    SvarSlet
  15. Søde linda, tak :-)

    Kære Marianne, jeg og fødderne, nyder en stille Lørdag- tak :-)

    Kære Helle, lige netop ! Og i dag er de vist mest i gummistøvler :-)

    Kære fuglemamma, mange 1000 tak :-)

    Kære Udda Bella; hvor er du sød:-) der er ikke meget fis og ballade i mine fødder- de lå bare og dovnede foran tv :-)

    SvarSlet
  16. Skønne billeder, Miri - ja, sådan er det nemlig :-)))

    SvarSlet
  17. Håber også at dine dejlige fødder nyder weekenden.
    Kh hanne

    SvarSlet
  18. Hyggelig lille reportage - god weekend :-)

    SvarSlet
  19. Kære Madame, tak :-)

    Kære Rikke, tak :-)

    Kære Hanne, tak- jov, mig og mine fødder, holder af at holde weekend :-)

    Kære Pimp me up, mange tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  20. Det är fint när man blandar färger när man klär sig- som att ha blå skor till gröna strumpbyxor.

    SvarSlet
  21. :))) fiint där! gillar de stickade om kvällen! har nästan likadana själv, en glad moster som stickar åt oss..tycker om..

    kramar en söndag, Lycke

    SvarSlet
  22. Kære Sara- tak- jeg holder meget af farver:-)

    Kære Lycke; Dejligt at have søde mennesker, der holder af at strikke omsorg :-)

    Kære Anne, hæ hæ- tak :-)

    SvarSlet
  23. Skøn lille post! Elsker dine morgensko!
    Håber du fik en god weekend!

    SvarSlet
  24. Kære Sidse; ja :-)
    som livet jo er.

    Kære Munter- jo tak- weekenden var dejlig. Holder af at have fri :-)

    SvarSlet