mandag den 19. marts 2012

Velduftende hverdags luksus

Jeg var bare så ualmindelig heldig, at få tilbudt en favnfuld velduftende økologiske plejeprodukter, til min vintermatte krop og hår.
Prøv lige at se;
De farver er da til at blive glad over!
Økologi i en lækker indpakning, så har man fanget mig :-)
Og duften er dejlig. Mild, blomstreragtig og ren.
Jeg har et naturkruset hår. Og er ret afhængig af mine hårprodukter tilfører kruset noget frugt , da det ellers puffer ud og op og er virkeligt anstrengende...
Og jeg må sige, at jeg er ret vild med Nordisk birk shampoo til tørt hår og ikke mindst balsamen.
,Balsamen føles som en creme og mit hår slubrer det også i sig og bliver så blødt. og den dæmper sågar også mit grånede hårs flyvske tendenser.
Og vel og mærke, uden, at det så falder tungt og fladt.
En anden lækker detalje er, at shampo og balsam er i praktiske og bruger venlige tryk-ned flasker.

Må lige sige et par ord om håndcremen også- den er ret lækker og velduftende. Mine hårdt prøvede tørre lapper, suger cremen ind og den fedter ikke. Hvilket er et stort plus i min verden. Hader creme, der ikke trænger ind, men bare ligger som et fedtet klistret lag.
Konklusion- jeg er ret glad for den nye Birk serie fra Urtekram :-)

16 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig lækkert! Jeg har ikke hørt om denne serie før, men den skal helt bestemt prøves :-)

    SvarSlet
  2. Det er altid godt med et tip om en god håndcreme! Især i de her kolde og tørre forårstider - det tager i hvert fald hådt på mine hænder, kan jeg se!

    SvarSlet
  3. Hvor fedt med de gode produkter, jeg vil huske det, har jo også nogle temmelig vilde krøller, så måske det er det jeg skal prøve næste gang.

    En god håndcreme, det kan man altid bruge, især når man som jeg altid smøre mine hænder efter de har været i forbindelse med vand.

    Stort kram til dig

    Marlene

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig lækkert :)

    SvarSlet
  5. kære søde skønne
    hvorfor er så lige at vi ikke ser et billede at du skønne kvinde's hår (og gerne resten)
    tihi (savner at se dig )...
    Det lyder som lækre produkter ...der vist skal kigges lidt efter ...
    kæmpe sent aften kram ♥

    SvarSlet
  6. Kære Madame; Jeg har faktisk set , At Netto har den på et af deres her og nu tilbud- synes bestemt den er et forsøg værd :-)

    Kære Anne; Det gør den også på mine. Og mit job gør- vasker hænder og er i berøring med vand, næsten konstant,
    Kan dog ikke smøre mig på arbejde, men tager revanche når jeg kommer hjem :-)

    Kære Marlene; jeg er i hvert tilfælde meget tilfreds- også med prisen :-)

    Kære Pernille- og jeg er ret vild med duften:-)

    Kære Marianne, savner også dig !
    Og du ved jo godt, at jeg er frygtelig genert og lider af mindreværd over mit udseende- noget jeg kæmper lidt med, selv om jeg er blevet meget voksen :-)

    SvarSlet
  7. De produkter skal da prøves. Lækkert! Tak for inspirationen... ;-)

    SvarSlet
  8. Uhada, hvor får jeg lyst til ta prøve det hele. (c:

    SvarSlet
  9. mild blomstrig och ren låter underbart. det är så mycket det där med dofter också...mycket från barndomen. jag letar fortfarnde efter doften av mormors schampoo...:)

    kramar Lycke

    SvarSlet
  10. Kære jeanette Mariae; det var mig en glæde at kunne inspirere:-)

    Kære Sidse; Lidt kan heldigvis også gøre det :-)

    Kære Lycke; Der er faktisk en duft af barndom, min barndom, over denne serie:-) Og så den der renhed, den kan jeg virkelig godt lide.

    SvarSlet
  11. Jamen jeg glæder mig da til et bad i morgen ;)

    SvarSlet
  12. Lyder lækkert. Tit har brug for et eller andet nyt til at markere at nu er vinteren ved at være slut. Købte produkter fra Bodyshop da jeg var i DK. Knus♥

    SvarSlet
  13. På skriften alene er super fristende ;0)

    Knus

    SvarSlet
  14. Kære 3.sal; du skal være så velkommen :-)

    Kære Tina; du har et, ofte har vi brug for at forkæle os selv, når foråret banker på:-)

    Kære Frk.Solhat, ja- indpakningen er virkelig lækker og meget indbydende:-)

    SvarSlet
  15. ej du er da super heldig :)

    jeg så de havde det i netto men desværre har jeg ikke penge til det i denne måned øv må da høre senere om du er glad for det :)

    SvarSlet
  16. velduftende, så den er med parfume?

    SvarSlet