onsdag den 7. marts 2012

Tirsdags glæder

 Hurtigt foto af ÆldsteDatters store tidsrøver- hun forsvinder i historiens univers og vender helt forlæst tilbage for at dele. Det er så vidunderligt at være opslugt af en god historie.
 Tulipan. Må godt nok indrømme, at jeg har mange billeder af tulipaner. Jeg holder så meget af den blomst !

Appelsinskræl.
De gode økologiske fra Netto.
En af tilværelsens stille glæder.
Tja, små øjeblikke fra en helt almindelig Tirsdag eftermiddag i Marts- hos mig,der hvor jeg er, lige for tiden.
Intet i livet er statisk. Alt kan ændres. Det handler om at vælge. At forandre det, der ikke får livet til at svinge.
Eller..
Men dejlige stunder :-)

13 kommentarer:

  1. Så smukt fortalt og dejlige billeder - jeg elsker også at være opslugt af en god bog :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at vi ikke altid skal larme for at være :-)

    SvarSlet
  3. Åh ja, gode bøger. jeg har ikke haft ro til det i lang tid nu. Men elsker en god og spændende bog og så holder jeg meget af, at man kan finde glæden ved de små ting i livet, for hvorfor skal de ikke også have lov til at fylde : )

    SvarSlet
  4. Tulipaner er så smukke, og så trofaste, ligesom vintergækker og erantis, man kan bare regne med dem hvert år. Bøger er vidunderlige, så mange verdener man kan besøge og blive opslugt af. Dejlig dag til dig ;)

    SvarSlet
  5. 1000 tak .. ja den bog din datter læser har jeg ledt længe efter så nu i dag smutter jeg på biblo og låner :)

    ha en dejlig dag kram

    har du ikke lyst til at fjerne de der kode ord man skal skrive ved en kommentar på din indlæg ?

    SvarSlet
  6. Kære Madame, tak for dine altid positive kommentarer her hos mig:-)

    Kære Kirsten; :-)

    Kære Rikke, at fordybe sig, kræver overskud. Og når du så fordyber dig, giver det overskud.:-)

    Kære TrompetTrut;det er en af mange dejligligheder ved blomster- de glæder os året rundt:-)

    Kære Helle,Jov, jeg regner med at min IT- ansvarlige - aka YngsteDatter, hjælper mig med det i weekenden :-)

    SvarSlet
  7. hverdagen ser bare dejlig ud hos dig! Jeg savner også dengang hvor jeg var barn og slugte den ene bog efter den anden... det når jeg desværre ikke nu!

    SvarSlet
  8. Kære Marian; Jeg var også bedre till at lade mig opsluge som barn- jeg vælger dog nogen gange at bruge en fridag på at læse :-)

    SvarSlet
  9. Tulipaner; en skøn blomst der kan ændre udtryk dagen igennem. Jeg elsker den! Elsker også gode og tykke bøger men for tiden falder jeg i søvn efter 1 side, så er det ikke helt så sjovt ;-) Kram

    SvarSlet
  10. ....gode bøger, datter der fortæller, tulipaner og øko appelsiner.....tilværelsens glæder so du er så god til at se og dele.......nogle dage er vi bare til stede i det der er .......andre dage tager vi hånd om handling......se lige på min blog hvilken handling jeg har gjort i dag :-)

    SvarSlet
  11. Kære Polka; :-) - søvn er også vigtig :-)

    Kære bruunsbolig, balance mellem at være og at handle.. Jeg iler straks afste til dig :-) !

    SvarSlet
  12. Smukke ord og fine billeder! Jeg elsker også at lade mig opsluge af en god bog.

    SvarSlet
  13. Kære Munter- tak :-) Det er altså og en skøn tilstand :-)

    SvarSlet