lørdag den 31. marts 2012

Påskeferie

Jeg er ikke den store påske pynter og i år er det endnu mere skabet.
Faktisk bare et par grene med en enkelt papir høne og  3 små filtkyllinger, jeg har fået af en sød blogveninde.
Og så de 2 små lysestager, der har fulgt mine børn gennem alle deres år.
Påskeferie
Jeg sidder her og smiler, for jeg har nemlig påskeferie:-)
Det skulle da markeres med en tur til planteskolen, hvor jeg lod være med at gå amok- huskede jeg bare har Altan , en mørk Altan.
Købte bare lidt frø, en Violfrøstjerne og 2 sække jord. Fik et blad, der ser ud til at give vækst til havedrømmene :-)
Og så snakker jeg slet ikke om vejret !

17 kommentarer:

  1. Hej min ven
    Hyggeligt ser det ud ....
    Flot at du begrænsede dig på plantesken
    Glæder mig til at komme forbi og se altanen spire :0)
    Håber du vil nyde din påskeferien i fulde drag
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  2. Kære Marianne, du er ret meget i mine tanker.. Jeg er også ret stolt af mig selv :-)
    Jeg håber I har fået sat sommerboligen på det dejligste sted :-)

    SvarSlet
  3. Jeg sidder også og smiler over påskeferien! Glad påske til dig!

    SvarSlet
  4. Kære Marian- tak , ferier er gode at have !

    SvarSlet
  5. Ville ønske du havde min have.. Min have ville ønske, den havde dig. (c:

    SvarSlet
  6. Miri - jeg håber at du får en rigtig dejlig ferie. Nyd den...

    SvarSlet
  7. ......så skønt....så skønt med påskeferie uanset vejr og kulde, vind og regn......så er det altså vidunderligt SELV at kunne lægge beslag på alle dagens timer.....faktisk ugens timer.....uhm:-)

    SvarSlet
  8. Gid du må få en dejlig ferie. Har er der også dømt ferie, men vi er slet ikke nået ud over weekendugideligheden endnu :)

    Jeg fandt et lille filtæg nederst i en skuffe, som min fars kone lavede for mange år siden. Nu hænger det på en gren, og bliver vist den eneste påskepynt i vores hjem :)

    SvarSlet
  9. Kære Sidse, er sikker på din have, er
    glad for at have dig og Julle :-)
    Men tak :-)

    Kære unikarina, mange tak- jeg vil virkelig forsøge at nyde og slappe af :-)
    Håber også du får nogle dejlige dag :-)

    Kære Jeanette Mariae; Mange tak og i lige måde.

    Kære bruunsbolig; Nemlig- bare det at kunne bestemme selv, er vildt befriende ! Håber du også får nogle gode dag :-)

    Kære Pernille, vi pynter efter devisen- lidt men godt :-)

    SvarSlet
  10. Nice post. I learn something totally new and
    challenging on websites I stumbleupon on a daily basis.
    It will always be helpful to read articles from other
    authors and use something from other sites.

    Also visit my site hardwood flooring

    SvarSlet
  11. I go to see each day some blogs and websites to read posts,
    but this weblog offers feature based articles.

    my weblog - toenail fungus treatment

    SvarSlet
  12. We stumbled over here different website and
    thought I may as well check things out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to going over your web page yet again.


    my page :: cleaning services phoenix

    SvarSlet
  13. Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon it ;) I'm going to come back yet again since I book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.

    my blog post: phoenix house cleaning

    SvarSlet
  14. I almost never drop responses, however after
    browsing a few of the comments here "P�skeferie".

    I actually do have a couple of questions for you if you do not mind.

    Could it be only me or do a few of the comments appear like they are coming from brain dead folks?

    :-P And, if you are writing at additional online social sites, I'd like to follow everything new you have to post. Would you make a list of all of all your social networking sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

    my web-site ... hardwood flooring

    SvarSlet
  15. Fastidious response in return of this question with solid arguments and explaining
    all regarding that.

    Feel free to visit my webpage: buy zetaclear

    SvarSlet
  16. Thanks , I have recently been looking for info
    approximately this subject for a while and yours is the best I've found out till now. But, what concerning the bottom line? Are you sure concerning the supply?

    Here is my site - hair fall solution

    SvarSlet