tirsdag den 27. marts 2012

Morgen glæde

Duften af Martsvioler :-)

23 kommentarer:

  1. Godmorgen, kære du.

    Åh, martsvioler! Jeg kan dufte dem helt herud. Jeg må på jagt, så vi kan få præsteret lidt violsirup.

    Kh. Jeannette Mariae

    SvarSlet
  2. violer violer...så skønt!!!

    SvarSlet
  3. Jeg har også været ude og plukke de yndigste violer :-)

    SvarSlet
  4. Så er gode tider på vej,når den lille fine sag dukker op.
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  5. Dejlig morgenglæde :-)
    Kh.

    SvarSlet
  6. Elsker den duft. Hvorfor er der ikke en parfume, som dufter sådan ?

    SvarSlet
  7. Kære Jeanette Mariae, det må du ! Ud på engen og find de små vidundere.
    :-)
    Jeg har aldrig prøvet at koge violsirup..

    Kære Loppe-Shoppe; :-)

    Kære Lavendel, i dag fandt jeg nogen hvide- men de lilla er altså de fineste :-)

    Kære Madame, man kan da heller ikke lade være :-)

    Kære Perler på en snor; Nemlig ! Måske man skulle prøve det sirup, som Jeanette mAriae skriver..

    Kære Margith, duften rammer og jeg bliver glad :-) Og tager en ekstra tår kaffe :-)

    Kære Frøskuffen,Hvis der findes en sådan, tror jeg at jeg ville begynde at gå med parfume :-)

    SvarSlet
  8. Åh jeg kan næsten dufte dem♥ Dejlige forørs Danmark! Knus

    SvarSlet
  9. Og sådan en lille Viol har jeg. Lyslevende på tyve måneder. Og hun kom i søndags ind til sin mor med en håndfuld små violer...

    SvarSlet
  10. Kære Tina, er det ikke vidunderligt, du sidder laangt væk, og kan huske duften :-)

    Kære kone bag hækken ;åhr- de bedste blomster er dem, ens barn har plukket til een :-)

    SvarSlet
  11. Kære Tina, er det ikke vidunderligt, du sidder laangt væk, og kan huske duften :-)

    Kære kone bag hækken ;åhr- de bedste blomster er dem, ens barn har plukket til een :-)

    SvarSlet
  12. Den yndigste lille blomst:)

    SvarSlet
  13. Kære Eva, den er nemlig yndig, fin og velduftende :-)

    SvarSlet
  14. Nu må jeg da ha fat i sådan nogle, mon de kan gro på græsplænen? God aften til dig :-)

    SvarSlet
  15. .....skønne velduftende super smuk- farvede violer.......har lige bedt kæresten om at køre uden om dem der vokser i græsplænen......og har også en fin lille buket i vase......

    SvarSlet
  16. det var nogle meget pæne blomster - dem kender jeg slet ikke. jeg har til gengæld lige fået perleløg og stedmoder af min søde mor. aftenglæde herfra

    SvarSlet
  17. Kære Lene, det kan de og under hækken :-)

    Kære bruunsbolig, godt du fik reddet dem !

    Kære linda, det er så dejligt at få blomster :-)

    SvarSlet
  18. Kære Stine, ja, de er og de er pludselig alle vegne _
    :-)

    SvarSlet
  19. Elsker violer. Elsker duften. Har nogle stykker i haven, som jeg værner om

    SvarSlet
  20. morgen glæde
    middags glæde
    eftermiddags glæde
    aften glæde ...

    skøn lille blomst :O)
    kram♥
    håber du nyder din extra fridag :o)

    SvarSlet
  21. Kære Munter- jeg kan sørme godt forstå, du værner om dem- de er en fryd at have i sin have:-)

    Kære Marianne, Jeg har nydt den ! :-)

    SvarSlet