lørdag den 24. marts 2012

1000 tak

Hvor er I bare søde !
Mange tak for jeres hilsner, de varmede, da jeg lå dér, under dynen , og var en anelse ynkelig :-)
I dag, forsøger jeg at være på højkant og måske endda, komme lidt ud.
Jeg har været så taknemmelig over, at ÆldsteDatter har forkælet mig,taget sig af mig, midt i min ynkelighed, bl.a hentede hun foråret ind til mig- se, den første anemone !
Jeg holder så uendelig meget af anemoner.
Håber I alle vil få en skøn Lørdag.
Og husk, hæv lidt penge i dag, for i morgen kommer vi og samler ind til Kræftens Bekæmpelse.

13 kommentarer:

  1. Du er heldig at have de dejligste døtre - godt også at høre at du har det bedre! Ha' en dejlig weekend, Miri :-)

    SvarSlet
  2. Hej søde ven
    Dejligt at høre at du har det bedre -
    Håber du må få den skønneste weekend og nyde foråret
    Holder også meget af anemoner .... De er et helt sikkert tegn på forår og varme
    Kram

    SvarSlet
  3. Kære Miri!
    Dejligt du har det bedre, Anemoner er god medicin :-)
    God weekend.
    Kh.

    SvarSlet
  4. Kære Madame; Jeg er nemlig heldig og er også meget taknemmelig for de 3 børn, der kom til mig :-)
    Tak og i lige måde :-)

    Kære Marianne; Jeg har det meget bedre ! Sidder, dog lige og puster ud efter det hårde arbejde med at skifte sengetøj og tage et bad :-)
    Jeg håber din weekend må foregå i din skønne have :-)

    Kære Margith; Blomster er god medicin :.) Og det samme til dig- altså en god weekend :-)

    SvarSlet
  5. Godt at der er bedring på vej:-) God weekend.

    SvarSlet
  6. Kære Miri.

    Dejligt at du har fået det bedre.
    Og forår indendøre i form af anemoner er bare skønt!
    Hav en dejlig lørdag :-)

    KH

    SvarSlet
  7. Kære Gitte, sidder nu og nyder min the, efter en hård tur til indkøb og bibliotek- utrolig så træt, jeg er , efter et par dages sygdom. Tak og i lige måde :.)

    Kære Karina, ja, det er godt, det er kedeligt at være syg. Og jeg kom til at købe mere forår- lidt hornviol og stedmoder :-) Nyd din weekend :-)

    SvarSlet
  8. Kære Miri,
    Dejligt at læse at du er i bedring - jeg havde desværre misset indlægget hvor du nævnte at du var blevet syg :(

    Dejligt med en lille forårsbebuder i form af anemonen, elsker også bare anemoner, de er så fine og sarte i deres forårsskønhed :)

    Kh Karina

    SvarSlet
  9. Dejligt at hære at du ha det bedre og skøn skøn datter du har. Men det ved du jo allerede. Rigtig dejlig weekend :-)

    SvarSlet
  10. Kære Karina Uglemor; Jeg har det heldigvis bedre- er dog noget mat nu , men heldigvis laver ÆldsteDatter mad :-) anemoner er bare så fine, spinkle og smukke.

    Kære Bettina;jeg håber også din weekend bliver skøn :-) Og jeg er helt klar over at jeg er beriget med fantastiske børn:-)

    SvarSlet
  11. Der er noget at dele ud af, når det ringer på døren :o)
    God lørdag.

    SvarSlet
  12. Dejligt at høre, at du er på højkant igen, kære du. God indsamlingsdag, måske du finder flere anemoner på din vej... ;-)

    SvarSlet
  13. Kære Sonnie, det lyder godt :-) meget ofte, rigtig ofte- har folk ingen "rigtige" penge.

    Kære Jeanette Mariae, Håber jeg ser en masse smukke haver og ingen bidske hunde !

    SvarSlet