lørdag den 11. februar 2012

I morgen

 Den 12. Februar fylder jeg 47 år.
Her sidder jeg med min førstefødte- Sønnen.
 Her sidder jeg med mine 3 ynglings mennesker- mine 3 børn.
 Her står  vi på toppen af HerstedHøje- jeg vandrede op og ned af det "bjerg" i håb om at gå i fødsel. Det virkede ikke :-)
 23 år og med ÆldsteDatter i favnen.
Og endelig kom YngsteDatter.
Og disse 3 mennesker og SvigerSønnen vil være med til at gøre min fødselsdag til en skøn dag- altså i morgen.
Jeg er en heldig kvinde:-)

38 kommentarer:

  1. Skønne bileder, Miri - jeg håber I får en dejlig dag i morgen - tillykke med de 47 år!

    SvarSlet
  2. Smukke Miri!
    Tak for delingen af de dejlige billeder.
    Og stort tillykke med fødselsdagen, håber du får en dejlig dag med familien :-)

    KH

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen. Nyd den i det bedste selskab...

    SvarSlet
  4. Smukke dig og smukke børn. Tænk at du fylder.. (c: Rigtig skøn dag i morgen. Og sikke mange billeder vi fik lov til (c: Af dig!

    SvarSlet
  5. Miri min Miri, så skønne billeder af dig og ungerne!

    Og nu ved jeg hvornår du fylder år. Så skal flaget hejses! ;)

    Ha' en dejlig fødselsdagsweekend.

    SvarSlet
  6. Herlige billeder... :o)
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen imorgen...:o)

    SvarSlet
  7. Hold nu op nogle skønne billeder, ja, du er en heldig kvinde.
    Tillykke med i morgen.

    SvarSlet
  8. Fantastiske billeder!! Tillykke til dig og ha' en super skøn, festlig og varm dag imorgen :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  9. Må I få en skøn dag sammen og hjertelig tillykke med de 47 pr - i morgen,nyd de 46 år i dag :-)

    SvarSlet
  10. Du har bursdag på den norske morsdagen i år du! :) Kos deg med dine herlige barn og svigerbarn! :)))

    Klem

    SvarSlet
  11. Kære Miri,

    Skønne skønne billeder, håber du får en fantastisk dejlig dag i morgen sammen med dine kære.

    Tillykke med dagen.

    Kram Karina

    SvarSlet
  12. Kære Karina, kære uniarina,kære Sidse, kære Lene,kære Gaia,kære Pi Andrea,kære Sonnie, kære Ulla, kære Lene, kære Elisabeth og kære Ulgemor Karina- TAK ! I skal vie, at det rør mit hjerte at læse jeres kommentarer og lykønskninger. Jeg takker jer :-)

    SvarSlet
  13. Kære Miri.

    Ønsker dig en rigtig god og dejlig fødselsdag imorgen.
    Den kan jo kun blive god når du skal være sammen med dine søde børn og svigersøn.

    Stort fødselsdagskram

    Marlene

    SvarSlet
  14. Kære søde dejlige Kæmpe kæmpe stort tillykke med fødselsdagen i morgen .... Jeg håber i får en antastisk dag ....
    Kæmpe kæmpe kram

    SvarSlet
  15. Forresten helt fantastiske billeder :0)

    SvarSlet
  16. Det er skønne billeder. Fødselsdage er gode lejligheder til at kigge tilbage og glædes.
    Jeg håber, du får en dejlig dag i morgen. Tillykke.

    SvarSlet
  17. Tak for billederne!
    Dejligt med godt selskab på en væsentlig dag :-)
    Jeg håber, du får en fødselsdag efter alle kunstens regler!

    SvarSlet
  18. Stort tillykke, sikke nogle smukke fotos du har lagt på! Tak for dem, de glædede mig meget at se. TAK og tillykke igen!

    SvarSlet
  19. Gratulerer med dagen i morgen.

    SvarSlet
  20. Nu er det tidligt søndag -og jeg sender de bedste førselsdagshilsner og øbsker afsted mod Ballerup. Må dagen med dine yndlinge blive rigtig god :-) stort knus

    SvarSlet
  21. Kære Miri, Et varmt tillykke herfra! Det var godt du kom...;o))

    SvarSlet
  22. Smukke billeder af skønne børn og en glad mor. Hjertelig tillykke med din fødselsdag i dag, ønsker dig en rigtig dejlig dag :)

    SvarSlet
  23. Kære....STORT tillykke med dig og dine 47 år.....dejlige billeder......det er jo lige netop den slags billeder, der får mig til at bryde ud i jubelsang med vemodige undertoner........den tid......den tid........Du må ha´en skøn dag......:-)

    SvarSlet
  24. Kæmpestort tillykke med fødselsdagen. Den kan jo ikke fejres i bedre selskab. Jeg glæder mig til at følge dig i dit 47. år!!!

    SvarSlet
  25. I dag er det Miris fødselsdag hurra hurra :)

    håber din dag har været eller er dejlig :)

    kram

    SvarSlet
  26. Tillykke Miri med fødselsdagen. Håber dagen blev lige så dejlig, som du er!
    Knuss

    SvarSlet
  27. Kære Miri.
    Stort tillykke med fødselsdagen. Håber dagen har været supergod og at du er blevet forkælet af dine dejlige børn.
    Kh hanne

    SvarSlet
  28. Kære Marlene, kære Marianne, kære Eva , kære Anne, kære Anja, kære Hege, kære Lavendel, kære krutters krøller,kære TrompetTrut, kære bruunsbolig,kære Kirsten , kære Helle,kære Kari og kære Hanne, - mange tak for for dejlige hulsner, der bestemt var med til at gøre min fødselsdag, ENDNU bedre- tak, I søde kvinder :-)

    SvarSlet
  29. Håber du havde en fantastisk dag igår. Hurrrrrrrrrrrrraaaaaa!

    SvarSlet
  30. Har slet ikke været på computeren i weekenden - fik set nu, at du havde fødselsdag i går - et stort forsinket tillykke. Dejligt at få lov at se billeder af dig og dine børn:-) Håber du havde en dejlig dag.

    SvarSlet
  31. Et stort og lidt forsinket tillykke til dig, skønne kvinde :-)
    Knus!

    SvarSlet
  32. Kære Sidse, mange tak- jeg havde en rigtig dejlig dag:-)

    Kære Gitte, Tak :-) Og mine børn var med til at gøre min dag, rigtig dejlig :-)

    Kære Lotte, dejligt at høre fra dig ! Og tak :-)

    SvarSlet
  33. tillykke lidt sent - men jeg får altså stadigvæk ikke dine indlæg på min rulle - nu har jeg lige prøvet at mose lidt rundt med det der teknik, måske det hjælper - håber du havde en fantastisk dag sammen med de vigtigste mennesker i dit liv :))))

    SvarSlet
  34. Kære Christina, det er da mystisk, at jeg ikke kan få lov at være på din rulle.. :-) men dejligt, du finder herind alligevel:-) Tak, vi havde en rigtig dejlig dag og aften:-)

    SvarSlet
  35. Et forsinket stort TILLYKKE med fødselsdagen...

    SvarSlet
  36. å.Kor Fint!

    -så Flott mail du har!

    God kveld til deg,

    Elisabeth

    SvarSlet