lørdag den 25. februar 2012

Hvis jeg nu var i besiddelse af lidt flere penge...

.... Så havde jeg pakket min kuffert og begivet mig ud i den ganske danske Blogland.
Besøgt dejlige venner og bekendte.
Set ud over hav og skov.
Vandret i nye byer.
Spist på dejlige resturanter.
Købt en masse ting og sager, jeg ikke kunne leve foruden.
Opdaget nye steder og nye mennesker.
For ved I hvad ? - jeg har FERIE !!!!
Hele næste uge har jeg ferie !

Jeg har bare de penge, jeg har brug for, så jeg bliver hjemme og nyder mit ferieliv.
Ferie.
Ferie..
FERIE !!!
Jeg er glad, for jeg elsker at holde ferie :-)

Og nu tager jeg mod det danske riges hovedstad !

18 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie. Og som den fattigrøv jeg selv er, ved jeg at man sagtens kan både opleve og nyde uden at det koster :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig rigtig god ferie du skønne kvinde.......

    og husk : millioner gør ikke lykkelig det gør tilgengæld et bundt gæslinger på bagagebæren ;0)

    SvarSlet
  3. Rigtig rigtig god ferie, du fortjener det, og en tur til Staden, det er nu heller ikke dårligt.

    Måske nogle blog-veninder kunne komme til dig i ferien??

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  4. Dejligt... Håber at du må få en rigtig skøn ferie... :o)
    Og god tur til hovedstaden... :o)

    SvarSlet
  5. ferie uden penge betyder for mig altid mindre stress ;) og jeg når flere (lystbetonede) ting hjemme - faktisk et hjemme tit bedst :) go ferie i det dejlige danske!

    SvarSlet
  6. Personligt synes jeg slet ikke, at det er et minus at blive nødt til at finde de gratis glæder.... det er tit de største :-)
    Rigtig god ferie til dig!!!

    SvarSlet
  7. hej dejlige ven
    Pak du bare din kuffert ...måske bare en lidt mindre én ..med frokosten og kaffen ..kør ud i det nærliggende land(skab) og nyd det du møder på din vej :o) ...
    Jeg ønsker dig en rigtig go' ferie...
    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  8. God ferie med opladning af bedste slags.

    SvarSlet
  9. Kære Janne, Tak :-) Helt bestemt ! Har bare en anelse udlængsel :-)

    Kære Frøken Solhat; Mange mange tak :-)
    Det har du ret i :-)
    Jeg blev også glad da jeg så de røde stilke og hvide gæslinger :-)

    Kære Marlene; København er altid et besøg værd :-)
    Og ferie skal nok blive nydt og selv om jeg ikke lige kommer til Fyn :-)

    Kære Pi Andrea; Jeg satser på det ! Og tak- turen var skøn :-)

    Kære Christina, det har du nok ret i- ofte får jeg slappet mere af.. Har bare lidt krudt i rumpen og udlængsel i disse dage :-)
    Og tak :-)

    Kære Kirsten- mange oplevelser kommer til dig , også selv om ingen penge har:-) Har bare lidt rejselyst i denne tid:-) Men jeg tager bare på lange udflugter :-)

    Kære Marianne, jeg vil efterleve din gode ide - og håbe på dejligt vejr:-) Tak :-)

    Kære Eva, mange tak :-) Jeg har længdes efter denne uge :-)

    SvarSlet
  10. Rigtig god ferie til dig Miri- det er dig vel undt!
    Penge er rare at have - men kærlighed, venskaber og familie er det der gør en rig :)
    Og der er du jo meget beriget :)
    Benene op- nyd roen og et glas rødvin eller to

    SvarSlet
  11. nyd din ferie med eller uden penge :)

    kram

    SvarSlet
  12. Ferie gør bare så godt, og du har om nogen fortjent den! At du så ikke kommer ud at rejse, gør den ikke mindre dejlig. Er sikker på at du finder på noget rigtig dejligt i stedet :-)

    Håber du har haft en dejlig dag i KBH.

    Knus

    SvarSlet
  13. RIGTIG glædelig ferie!! Jeg håber, du får en rigtig dejlig uge!

    SvarSlet
  14. Visst kan man ha en fin ferie hjemme. Det vet vi alle. Likevel vil jeg minne deg om at det går an å reise på ferie uten at det må koste all verden. Her hos oss står for eksempel sommerhuset tomt store deler av året, også om våren og høsten, og da kan det ofte være fint vær. Om du har råd til reisen, er resten gratis og til din disposisjon.

    Jeg bare nevner det :-)

    SvarSlet
  15. Dit indlæg greb mig lige om hjertet, jeg kan næsten mærke din længsel, og fik billeder af dig på vej ud i det ganske land. Du kan noget ganske særligt med ord, en stor gave. Rigtig dejlig ferie til dig ;)

    SvarSlet
  16. Rigtig dejlig ferie! Min er næsten slut, og det meste af tiden blev tilbragt i vores dejlige sommerhus, med god tid til gåture ved havet, og nørklerier! Skønt at have tid!
    Så nyd det, selvom en rejse nu ikke ville have været af vejen på denne kolde årstid!
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  17. Kære
    Æblekinder; Tak for de smukke og sande ord- dem tager jeg til mig.:-)

    Kære Helle, åh- jeg skal gøre mit allerbedste :-)! Tak :-)

    Kære Karina, jeg holder meget af kbh:-) Og tak- jeg ved jeg vil nyde denne ferie også selvom den foregår i mit eget hjem :-)

    Kære Anne, mange tak :-)

    Kære Hege, ej, hvor er du sød ! Det var et meget fint tilbud! Tak :-) Det er mig desværre ikke muligt i denne ferie..Men hvor blev jeg rørt- tak :-)

    Kære Pernille, mange tak :-)

    Kære TrompetTrut, mange tak :-) Tak for dine fine ord:-)

    Kære Inger Lise; Jeg vil nyde !
    Og lade lysten styre.Det er godt at have et hus ved vandet- det giver en ro og mulighed for at lade op- dejlig din ferie gav din den mulighed:-)

    SvarSlet