torsdag den 23. februar 2012

Bare en enkel om dagen..

 Hvis jeg nu beslutter mig for, at jeg skal sy bare een 6 kant på tæppet,, hver dag, så vil det måske sparke lysten og glæden ved at sy på evighedstæppet, i gang igen.
 
For det er faktisk så fint.
Og jeg har jo gjort det før- syet et tæppe i hånden, over pap.
Det er det jeg sidder på. et det ufærdige tæppe ligger på.
Og det tæppe, glædes jeg over hver eneste dag- da det ligger på min seng.
Jeg må vist bare sparke lidt til mig selv, på en sød og kærlig måde :-)

15 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint og forårsaftigt ud, det vil blive så flot, når du er færdig. En om dagen lyder som en god plan :) Jeg hækler på to evighedstæpper, de står og venter på hver etage i vores lejlighed, så jeg keder mig aldrig ;)

    SvarSlet
  2. Jeg fatter ikke at du har tålmodighed til det - du er så sej! :)

    SvarSlet
  3. Hvor bliver det fint - glæder mig til at følge projektet.

    :-) Dorthe

    SvarSlet
  4. Søde søde veninde
    Dine tæpper bliver/er så smukke ....
    Jeg tror og håber på at én sekskant om dagen lige pludselig gi'r dig lysten til to eller tre om dagen ....
    Hvis det kan hjælpe dig lidt og du har lyst ... Syr jeg da gerne et par blomster og lidt udenom for dig.... Det kræver vis bare at du sender stof og sekskanter til mig :0)
    Kram og go sy lyst

    SvarSlet
  5. Kære TrompetTrut; evighedsprojekter kan være rigtig dejlige at have- hvis du netop ser dem som noget der gerne må tage en evighed at få færdig :-)

    Kære Datter, tak :-)

    Kære Dorthe; Jeg er glad i det, for det har fulgt mig længe :-)

    Kære Marianne, du søde gavmilde ven- tak :-) Du er faktisk allerede med i tæppet, da nogen af de små stoffer er fra dig :-)

    SvarSlet
  6. Lyder som en god måde at tage fat på! Det er jo sådan det er: ét skridt af gangen ;-)

    SvarSlet
  7. De fantastiske farver må sætte forårshumøret et godt stykke i vejret! Og også arbejdslysten, tænker jeg :-)

    SvarSlet
  8. Kære Anne, nemlig og selve rejsen bør være en del af fornøjelsen :-)

    Kære Kirsten, ja- og det er nemlig glade farver- ikke 2 stoffer er ens og de er bare blandet, som en farvehandel :-)

    SvarSlet
  9. Kære Sidse, der er mange farver med knald på- så det er vist en Pippi Prinsesse :-)

    Kære Maria, 1000 tak :-)

    Kære Rikke, det er sjovt at lege me farverne :-)

    SvarSlet
  10. Sikke en fin idé at sætte sig som mål at lave én om dagen! Jeg glæder mig til at se det færdigt. Hvor mange sekskanter mangler du?

    SvarSlet
  11. Kære Madame, ret så mange :-) Men skidt, det er en del af processen- sting for sting, når jeg målet :-)

    SvarSlet
  12. Een om dagen kunne være en god ide. Tænker jeg med tanke på mit evighedsprojekt, der har ligget længe uden at komme nogen vegne :)

    SvarSlet