fredag den 17. februar 2012

3 Glæder på en helt almindelig Torsdag

 Smukke farver- vinterdruens mørke lilla til fadets matte farver.
 De, nærmest hysterisk duftende narcisser, en den syrlige vase på den hæklede dimse dug.
 Frygtelig, og jeg mener det, F R Y G T E L I G lækker kanelsneglekage! Jeg fik spist 5-6 stykker ! Kunne ikke lade være ! ÆldsteDatter er hende der lokkede mig i fordærv :-)
Denne flotte fyr "spærrede" vejen for mig, da jeg hastede hjem fra arbejde.
Og det var faktisk 4 glæder.
Ikke dårligt.
Og om aften kom krea klubben :-)

13 kommentarer:

  1. Og tro det eller lad være, koden er AND Og MArilk

    SvarSlet
  2. Ååååh - Aaaaahhh - Uuuhhmmmmmm- Muuuums - Åårhh
    Dejlige glæder og billeder på en februar torsdag
    Weekend kram

    SvarSlet
  3. Skønne billeder og skønne glæder, får helt vanvittigt lyst til at spise kanelsneglekagen - uhmmmmm! Og god weekend lige om lidt :)

    SvarSlet
  4. Härligt och underbart kära du!!! Känner jag måste köpa hem mer av blommor i vaser! men jag har varit lite bortskämd vetdu! Jag har jobbat på blomsteraffär och fått mig hemskickat gratis så mycket fint och rart. så jag drar mig för att köpa (ler)
    Men jag vet hur de doftar och kan sakna, och det där du bakat ser ljuvligt ut..! min man och min äldsta dotter skulle äta allt på en gång. och visst känns det att ljuset är påväg alltmer..

    kramar Lycke

    SvarSlet
  5. JEG VIL OGSÅ HAVE KANELSNEGLEKAGE!!!

    SvarSlet
  6. Kan næsten kun sige det samme som din yngste datter ;-)
    Jeg savnede jer i går, og er lidt skuffet over at vejret er så godt i dag. Kunne det ikke bare have været sådan i går?

    Hav en dejlig weekend.

    Knus

    SvarSlet
  7. Dejlige glæder, dejlige billeder. Nu har du så fristet mig med kagen ;-)

    SvarSlet
  8. Kære Sidse, vi har snakket om det før- de koder kan et eller andet :-) Så jeg tror dig :-)

    Kære Marianne; :-) Og god weekend med kram til dig :-)

    Kære TrompetTrut;Nu har jeg weekend og er fast besluttet på, at den bliver god :-)

    Kære Lycke, blomster kan jeg ikke leve foruden:-)

    Kære Datter, det kan jeg godt forstå- den VAR også god :-)

    Kære Karina, ja, det er bare typisk.:-) Håber også du får en skøn weekend!

    Kære Siffe, kage er godt :-)

    SvarSlet
  9. haha, jeg kan li' alt fra kanelsnask til den lækre andemand :) håber du får den dejligste weekend.

    SvarSlet
  10. Mums - kagen var så lækker. Jeg vil da godt indrømme at jeg spiste 2 stykker :-) Hils datteren din og sig tak for dejlig kage.
    Go weekend. KH Dorthe

    SvarSlet
  11. Jeg ville også kunne lokkes i fordærv..
    Og håbløst bagud, sender jeg en bunke forsinkede fødselsdagslykønskninger og håber dagen var dejlig :)

    SvarSlet
  12. Kære Linda; Han er også SÅ fin, som han spankulerer over vejen :-) Tak og i lige måde :-)

    Kære Dorthe, det skal jeg gøre:-) 2 stykker- amatør , ha ha :-)

    Kære Pernille, tak for fødselsdags hilsen:-)Og jeg havde enrigtig dejlig dag:-)

    SvarSlet
  13. Sidder her lørdag morgen og får lyst til kanelsnegle. Nøj! de ser lækre ud!!

    SvarSlet