fredag den 3. februar 2012

2 vigtige vidunderlige dage

Den 4.Februar 1988 kom dette vidunderlige menneske til verden. Hun har nu i (snart) 24 år, beriget mit liv og fyldt mig med en dyb forundring og grænseløs kærlighed.
Lørdag skal hun fejres, min smukke ÆldsteDatter !

Den 5. Februar for næsten 26 år siden kom dette fantastiske menneske til verden og har siden beriget mit liv med hele sin væren.Aldrig havde jeg vidst , at kærligheden kunne være så grænseløs, som da han, Sønnen,  meldte sin ankomst.
 Søndag skal han fejres !
En meget dejlig weekend:-)

22 kommentarer:

  1. Go morgen sødeste ven
    I snart 26 år har du været den dejligste mor i verden - det kan ingen der kender dig og læser med her være i tvivl om :0) ... Kæmpe stort tillykke med begge ....
    Jeg sender dig et kæmpe kæmpe stort snevejrs fredags savnerdig KRAM

    SvarSlet
  2. Kære søde Marianne, du kan altid få mig til at blive rørt og vildt genert- så megen kærlig omsorg.
    Tak for lykønskninger :-)
    jeg vil nu begive mig ud i kulden, varm i hjertet :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med dine børn, Miri - I får da en skøn weekend fuld af kærlighed, fest og farver!

    SvarSlet
  4. Tillykke med dine skønne børn. Må det blive den dejligste weekend! :)

    SvarSlet
  5. Tillykke med dem begge, hvor sjovt at det er så tæt på hinanden :o) Eller hvad?
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Børn... de er altså bare livets dessert!

    Tillykke med dem ♥

    SvarSlet
  7. Kære Miri.

    Det bliver da i sandhed nogle dejlige dage med 2 fødselsdags-fejringer :-)
    Stort tillykke med både datter og søn.
    Og ja, dyb forundring og grænseløs kærlighed er nogle af goderne ved børn...

    KH

    SvarSlet
  8. tillykke med dine børn :)

    håber I får en dejlig weekend :)

    kender godt det med uendelig kærlighed til ens børn den er uden grænser :)

    SvarSlet
  9. Tillykke med dine skønne børn, hvor er du rig, og hvor jeg glæder mig over din måde at værdsætte det på :)

    SvarSlet
  10. En hurrabølge i form af dejlige efterkommere.. Tillykke med dem begge tillykke til dig, og den sidste, som også er klog, som sine søskende og deres mor.

    SvarSlet
  11. her ligger der lige en af de der "livets gaver" ved mine födder og irriterer mig ved at pille hele tiden ;) tillykke med dine unger...

    SvarSlet
  12. Kære Miri.Tillykke med begge dine børn.Håber i får en god weekend sammen.

    SvarSlet
  13. Ååh ja!!! visst är det vidunderligt med dessa våra små under! gratulerar till dina fina underbara under. mitt minsta lilla under fyller 1 år idag. vi hurrar och förundras..

    kramar en lördag, Lycke

    SvarSlet
  14. Kære madame; Tak og nu med sne :-)

    Kære Megan; det er den bedste weekend og nu med masser af sne !

    Kære Sonnie, jo, det er sjovt :-) Der bliver i hvert tilfælde festet i Februar :-)

    Kære Kirsten; Enig :-)

    Kære Karina, tak :-)

    Kære Helle, mange tak :-)

    Kære TrompetTrut; Tak for de fine ord :-)

    Kære Sidse, tak for smukke og dejlige ord :-)

    Kære Christina; Ha ha - tak :-)

    Kære Smagpaaverden, tak:-)

    Kære Lycka, åh hvor fint at vores børn lod sig føde på den samme dag:-)

    SvarSlet
  15. ....Kære kvinde med stort moderhjerte. Hjertelig tillykke med to af dine guldklumper. Børn er fantastiske. For mig er den her tid, med den her alder, med de her voksne og halvvoksne børn, fyldt med jubelsang og vemodige viser.........Tiden der var, tiden der er, tiden der kommer......:-)

    SvarSlet
  16. Stort tillykke til dem begge to.

    Nej, man tror virkelig ikke ens kærlighed kan blive så stor til sådan et lille nyt væsen, alt det man med glæde gør bare de har det godt vores dejlige børn.

    Kærligheden bliver ikke mindre kun større og større synes jeg.

    Stort kram Marlene

    SvarSlet
  17. Tillykke med de dejlige unger :)

    SvarSlet
  18. Kære bruunsbolig, dét sagde du meget smukt(eller skrev) ; "Tiden der var, tiden der er og tiden der kommer"- meget fint sagt. Tak :-)

    Kære Marlene, Tak :-) Jeg er enig, kærligheden bliver bare større , når den deles:-)

    Kære Pernille, mange tak :-)

    SvarSlet
  19. Dejligt at få lov at fejre.... Min ældste søn blev også fejret 5. februar, - 23 år fyldte han. Jeg får såmænd helt tårer i øjnene af at tænke på ham.....

    Jeg er vist ved at blive gammel og sentimental:)

    SvarSlet
  20. Kære Eva, det samme bliver jeg- rørt og stolt :-)

    SvarSlet