fredag den 27. januar 2012

Bloggen

Jeg har haft 3 forskellige blogge. Mindst.
Jeg har skrevet om familieliv, hus i Sverige og arbejdsliv.
 Skilsmisse og nye muligheder.
Jeg har fortalt om Angst, operation, sygdomme og udfordringer.
Jeg har vovet at skrive om ensomhed og venskaber.
Jeg har fremvist strik, hækleri, patchwork og meget andet nørkleri.
Og fugle.
Både de levende og de der er skabt af stof.
Utallige billeder fra mine hjem gennem årene.
Og mine haver både her og der og ikke mindst i Sverige.
Jeg har anmeldt bøger og bagt brød og kager og ikke mindst lavet meget mad.
Jeg har berettet om kærlighed og stolthed og ind til knoglerne kærlig til mine børn.
Har fortalt om stort og små og alt det liv, der er imellem.
Lidt om udflugter og rejser.
Jeg kan snart ikke huske hvad, hvem, hvordan- men kort sagt, jeg har skrevet om det meste.
Dog ikke politik. Hvorfor ved jeg ikke. Det er ikke et bevidst valg eller fravalg.
Nå.
Hvor alle disse ord, om hvad der har været?
Aner det ikke !
Nå.
Billedet er fra en fantastisk rejse til Ireland i 2008- hvis I var nysgerrige.

19 kommentarer:

  1. ja, lidt nysgerrig er man vel altid...ja, tænk et langt blogliv. Bare du skriver, så er jeg snart set ligeglad. om hvad :-) knus til dig.

    SvarSlet
  2. Smukt,smukt billede:)
    OG det er lige meget hvad du skriver eller du ingenting skriver så er det altid et dejligt besøg en får her hos dig. Et blog om livet, en rigtig god blog:)

    Rigtig mange fredags knus og kram herfra.

    SvarSlet
  3. Du har en dejlig blog og skal skrive om lige det, du har lyst til - det der optager dig :-) Klem!

    SvarSlet
  4. Jeg holder mest af blogge, der indeholder lidt af det hele :)

    SvarSlet
  5. Og din blog er så ærlig og fin. Elsker at smutte omkring og følge med i livet herinde hos dig :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  6. Det er sjovt at tænke på. Men politik er måske ikke helt så interessant som alt muligt andet?!

    Jeg synes ligesom Elfepigen, at en blog om livet - sådan en blandet landhandel - er bedst... ;-)

    SvarSlet
  7. Holder meget af din blog og smutter tit forbi.

    SvarSlet
  8. En blog om lidt af det hele, er en blog med liv - og jeg elsker liv, og elsker derfor også altid at kigge forbi din dejlige blog - og nyder dine altid skønne kommentarer på bloggen min :)

    SvarSlet
  9. Som jeg har sagt før, din blog passer lige til mig eller også passer jeg lige til din blog.....
    Du skriver om lidt af hver, om det der gør ondt, det der gør godt du skriver om livet.

    God weekend til dig

    SvarSlet
  10. Kære Lavendel- ha ha, du er ligeglad bare jeg skriver- du er dejlig skør, søde Lone :-)

    Kære Elfepigen;Mange mange tak for de smukke ord- de rør mig og jeg er dig taknemmelig. Jeg håber din Fredag vil være god mod dig:-)

    Kære Madame; Og vi 2 har kendt hinanden hele vejen :-) OG det er jeg glad for!

    Kære Pernille, ja-en rodet landhandel, dét er vist det du får her :-)

    Kære Ulla; Mange tak :-) Dét er jeg glad for du fortæller mig- meget glad:-)

    Kære Mia, jeg ved det faktisk ikke, det er ikke bevidst, at jeg ikke ønsker at skrive, tale om politik. men alt andet bliver vist vendt her :-)

    Kære Sidse, tak og i lige måde :-)

    Kære Munter, mange tak:-) Holder af dine besøg.

    Kære Uglemors verden, Tak:-) Og dejligt du synes der er liv her, for synes selv det står lidt skralt til.

    Kære hanne, dejligt ! Jeg synes det var rigtig dejligt sagt- tak :-) Og det samme til dig altså en god weekend :-)

    SvarSlet
  11. När man har bloggat i många år så känns det som om man inte ska kunna komma med något nytt, men då brukar jag tänka att de som följt länge får stå ut med lite repriser, och att det kommer nya läsare som upplever att allt är nytt. TRevlig helg!

    SvarSlet
  12. Kære Maria, du har ret:-) Og det er jo også nyt, hvis vi ser det hele fra en anden vinkel. Og god weekend :-)

    SvarSlet
  13. Det er sjovt, for jeg oplever så tit, at du lige rammer ned i et eller andet, som jeg ikke anede, jeg var optaget af, eller en følelse, som jeg ikke var bevidst om. Jeg kan godt lide at kigge forbi dig.
    God weekend.

    SvarSlet
  14. Jeg holder med med de andre :)
    Bare du skriver så er jeg ligeglad :) Jeg følger dig og glæder mig til hvad du finder på næste gang
    God weekend til dig Miri

    SvarSlet
  15. .....åh....da jeg startede med at læse dit indlæg, var jeg lige ved at tro at du havde tænkt at slutte med at blogge.......lettelse.......det var det ikke :-)

    SvarSlet
  16. Kære Eva; Ved du hvad, det gør mig glad for jeg holder af at dele vores tanker og erfaringer. At komme i en dialog. Jeg har lært og lærer stadig SÅ meget af at få lov til at være med i denne blogverden.- Tak :-)

    Kære Heidi; Tak:-) Griner altså lidt af, at du er ligeglad med hvad jeg skriver. Tager det som et kompliment :-)

    Kære bruunsbolig; Nej, bloggeriet er jeg blevet afhængig af :-)

    SvarSlet
  17. HA HA Miri min kommentar lød også lidt sjov- men det var skam et kompliment :) Mente bare at jeg læser med uanset hvilke emne du finder på ! KNUS

    SvarSlet
  18. Kære Æblekind, ha ha- jeg vidste det godt :-) Synes bare det lød så sjovt :-)

    SvarSlet