søndag den 15. januar 2012

Bare endnu et billede

12 kommentarer:

  1. Kære Miri.

    Det er et billede, som får mig til at tænke på om du mon har fødselsdag i dag? ;-)

    KH

    SvarSlet
  2. Men det siger så meget og dig :0)

    SvarSlet
  3. Du elsker din primadonna og Sverige ikk'
    Go søndag til dig og dine
    Kram

    SvarSlet
  4. Kære Karina, nej :-) Jeg fylder først år den 12.Februar. Jeg savnede vist bare Sverige eller noget..

    Kære Kari- :-)

    Kære Marianne; Jov :-)
    Tak og i lige måde :-)


    Kære mette Lykke, nemlig- af den dejligste slags :-)

    SvarSlet
  5. Sikke et fint billede uden ord. Det satte nogen tanker i gang. Ikke noget klogt, ikke noget relevant, bare tanker.

    God søndag aften (som her vil blive brugt i sofaen med tv, strik og købe-pizza, - og måske et lille glas rødvin til at slutte weekenden af på)

    SvarSlet
  6. En sån vacker bild. Jag känner mig som hemma!

    SvarSlet
  7. Kære Eva, tak :-) Jeg havde det lidt på samme måde..Billedet fik mig til at tænke og fik nogle følelser frem i mig.
    At afslutte Søndagen med ren og skær hygge , lyder ganske fornuftigt!

    Kære Ann; Det kan jeg godt forstå :-)

    SvarSlet
  8. och en svensk flagga :) fint där. älskar madonnor..

    puss i vinterkylan, Lycke

    SvarSlet
  9. Kære Lycke; Jeg elsker dem også. For mig står de for kærlighed. :-)

    SvarSlet
  10. Fra dit svenske slot? Vi bærer vores savn af mennesker og steder med os som dyrebare minder. Klem ♥

    SvarSlet
  11. Kære Madame, Jeg vi gør og nogen gange er det et tungt læs :-)

    SvarSlet