torsdag den 8. december 2011

Synsvinkel

 Jeg ser verden fra andre vinkler i disse dage.
Min ryg driller- eller det må vel efterhånden betegnes som reel mobning. Min gamle diskos giver mig udfordringer. Jeg går, står, sidder og ligger. Rygøvelser. Piller. Og det hele om igen og forfra.
Min udsigt fra gulvet. Hvor hvile og øvelser udføres.
Udsigt fra Sofaen, hvor ÆldsteDatter forkæler sin sølle moder med lidt spicy vegetarisk aftensmad.
Vi bruger quorn, når vi skal lege vi får lidt kød.
God kilde til protein og velsmag, hvis du vel og mærke forkæler det lidt- med f.eks en marinade.
Tja, lidt nyt fra min, i disse dage, meget lille verden :-)

11 kommentarer:

  1. God bedring til dig og jeg håber I har smuk solskinsdag som her :-)

    SvarSlet
  2. Hvor træls for jer !!

    Så må du bruge tiden på en garanteret velfortjent afslapning istedet for at ligge og ærgre dig over ting, du skulle have nået.

    God bedring.

    SvarSlet
  3. Kære Lene, Tak og ja, vi har det smukkeste vejr ! Har netop trisset en lille tur midt i solen:-)

    Kære Frøskuffen- Jeg prøver virkelig på, ikke at stresse over manglende skoletid, manglende tid til indkøb, gaver osv. Prøver bare at være. Og i dag skinner solen :-)
    Tak, skal du have :-)

    Kære Camilla, tak :-)

    SvarSlet
  4. Kære Miri.
    Øv hvor er det synd for dig! Godt at ældste forkæler dig med dejlig mad og forhåbentlig også lidt småkager ;-)
    Og ja i dag skinner solen, det er da en lille glæde :-)
    God bedring!

    KH

    SvarSlet
  5. Kære miri.
    Hvor er det synd for dig!
    Håber du snart kommer på højkant igen
    Kram hanne

    SvarSlet
  6. Kære Karina, Ja, det har været et fantastisk vejr ! Jeg går små ture ud i det :-)
    Eller gik..Nu er det mørkt. Må heller tage en småkage og snøfte lidt over I ikke kommer.. :-)

    Kære Hanne, jeg kommer på højkant lige om lidt ! Det vil jeg og skal jeg !
    Og jeg tror og håber det også :-)
    Tak :-)

    SvarSlet
  7. søde søde ven ...

    jeg var liiige ved at være bange for at du måske ikke kunne komme op fra gulvet igen ...pyha...
    havde håbet at en stor skål med småkager havde hjulpet på ryggen :O)
    Hvor ser jers mad dejlig ud ...
    håber snart der er bedring .....
    kram♥

    SvarSlet
  8. Med hilsner og ønsker om rigtig god og snarlig bedring.
    Helle.

    SvarSlet
  9. Søde Miri!
    Du må hænge en uro op ligesom de små børn har :-)
    God bedring med ryggen.
    Kh.

    SvarSlet
  10. Kæreste Marianne, ha ha- nej, det kunne være "sjovt" hvis jeg stadig lå og rodede rundt der :-) !
    Ryggen er så småt i bedring- tror og håber jeg jeg gør i hvert tilfælde alt hvad jeg kan !

    Kære Helle, mange tak- det var pænt af dig :-)

    Kære Margith; ha ha :-) Tak :-)

    SvarSlet