søndag den 11. december 2011

Søndag

http://trinesoehest.blogspot.com/ , har bragt opskriften. Jeg har bare nydt at hækle og lege med perler.
Søndag. 3.Advent.Gråt lys. En ryg i bedring. 2 døtre, der sover. Et fyldt køleskab. En julefrokost venter.Venter på Sønnen får fri fra arbejde. Venter på svigersønnen finder toget. Huset skal fyldes med dufte og stearinlys. Pakker pakkes ind og spilles om.Dugen skal stryge- det er jo jul:-).Brødet skal bages. Jeg skal gå en tur, for ryggens skyld. Må heller komme i sving.Og de 2 Dejligste Døtre skal vel heller ikke sove hele dagen!
God Søndag:-)

21 kommentarer:

  1. Prøver lige igen...ihhhhee. Der gad jeg godt være din familie. God dag, og din ryg har det bedre.

    SvarSlet
  2. Hold da op en hyggelig søndag i vente.
    Håber I får en rigtig god dag.
    Super lækkert hjerte :o)

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig hyggelig med sådan en søndag:D Sødt hæklet hjerte også!

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det saliggørende, når man som jeg er lænket til dynen på anden uge. Ha en fantastisk søndag.
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  5. ......ren julehygge ;0) God søndag til jer alle når de vågner og famileien er samlet til advents hygge ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Det lyder som en dejlig dag - dejligt at ryggen er i bedring.
    Kram hanne

    SvarSlet
  7. åh.....det lyder som rigtig december hygge......skønt at samles.....snak, smovs, stjernestunder, stearinlys, snolder, skøn dag til dig og dine.....

    SvarSlet
  8. Det lyder som verdens hyggeligste søndag! God fornøjelse :-)

    KH

    SvarSlet
  9. Kære sidse, Jamen hva skal vi dog gøre med de kommentarer !
    Tror faktisk du ville hygge dig :-)

    Kære Sonnie; Tak :-) Ja, jeg håber og tror det bliver dejligt- nu dufter her :-)

    Kære Perler..; Sådanne Søndage varmer min sjæl :-)

    Kære Rikke, ØV ! det er alt for lang tid! Jeg håber, du bliver forkælet lidt :-)

    Kære Frøken Solhat; Tak :-) Og ja, dét er julehygge, når den er bedst- for mig :-)

    Kære Hanne; Ja- ryggen er begyndt at fungere bedre..Og jeg skal bare hygge max i dag :-)

    Kære bruunsbolig, elsker dine bogstav rim:-) Tak og jeg håber du får en fantastisk solrig søndag :-)

    Kære Karina; tak og i lge måde :-)

    SvarSlet
  10. God søndag til dig og dine - og gid ryggen snart får det bedre :)

    SvarSlet
  11. håber i lige nu spiser -hygger griner -spiller og nyder hinanden ♥
    kram♥

    SvarSlet
  12. og ryggen ... håber den er begyndt at opføre sig ordentligt ....
    pøj pøj med i morgen♥
    kram igen ;o)

    SvarSlet
  13. Kære Pernille, mange tak :-)

    Kære Marianne; langsomt fremad- håber og tror jeg..Og vi havde ret så hyggeligt :-) Tak:-)

    SvarSlet
  14. Det lyder til det har været en rigtig dejlig søndag med alle "børnene". Lyder så hyggeligt.

    Rigtig god uge søde, håber ryggen vil....

    Stort kram Marlene

    SvarSlet
  15. Det lød som enhver søndag burde være i december... bortset lige fra ryggen. Men efter turen var det jo skønt at komme ind i varmen igen. For du kom da afsted, ik´?!!

    SvarSlet
  16. Det lyder som forventningen glæde, Miri - jeg håber, I havde en skøn dag sammen!

    SvarSlet
  17. Kære Marlene, rygge driller lidt igen :-( Men alle børnene var skønne :-)

    Kære Frøskuffen; Det var ren idyl og råhygge :-)

    Kære Madame, vi havde en rigtig dejlig dag/aften- med latter og snak og mad og hygge :-)

    SvarSlet
  18. lyder som opskriften på en hel igennem hyggelig dag. Håber din mandag var lige så god

    SvarSlet
  19. hej fina, vad mycket rart jag missat. full fart här hela tiden nu. blir ändå så sugen att pyssla när jag ser allt ditt fina, men tiden kommer, den kommer..

    kramar mot jul, Lycke

    SvarSlet
  20. Kære Munter- ja,ikke sandt :-) Og tak:-)

    Kære Lycke; Nemlig tiden kommer når den kommer :-) Og du når det du skal.
    Knus tilbage :-)

    SvarSlet