fredag den 30. december 2011

Mærk glæden

Jeg kan tænke så meget, at jeg bliver handlinglammet.
Nu vil jeg bare tage et skridt af gangen og lade glæden og lysten være min vejviser.
1.skridt- begynd at blogge igen.
 Og hvad vil jeg så blogge om ?- har nogle af tankerne gået på.
Jeg vil blogge om mit liv, mine tanker- for det er faktisk det, jeg er bedst til.
Det er det jeg finder glæde ved. Det er det , der falder mig let.
Jeg kunne skrive mange ord om alt det min blog (og jeg) ikke er, men hvorfor skulle jeg det..
Vi er som vi er, Losarinas Mor og jeg. Vi er søgende, undrende,tankefulde,glædes ved de såkaldte små ting.
Og vi tager intet for givet! Vi ved at livet er en gave og vi er dybt takemmelige for den.
Losarinas Mor og mig- vi hænger ret godt sammen. Vi kan vist ikke løbe fra hinanden. Vi spejler hinanden.
Og sådan er det. Og det er vel også godt nok.
En dogme blog uden skønfilter :-)

31 kommentarer:

  1. Ja, fortsätt blogga med dina tankar och bilder!

    Gott nytt år!

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til fortsat at følge med på din blog :-)

    Godt nytår!

    SvarSlet
  3. :-)

    Små glæder er en god ting, og det er store også, som fx at give sig selv lov til at gøre hvad man føler for og ikke hvad man kan tænke sig til må være det rigtige ;-).

    Og hvor er her fint!

    SvarSlet
  4. Kære Miri!
    Det er rigtig glad for at høre, din blog er helt som den skal være. Knus.

    SvarSlet
  5. Kære Maria; :-) Og et godt NYT år til dig :-)

    Kære Perler..; Tak :-) Og jeg ønsker det samme til og for dig :-)

    Kære Janne; Du er altså en af de klogeste kvinder jeg kender ! Tak :-)

    SvarSlet
  6. Kan se det var god til dig med en tænkepause...

    Og hvor skønt at finde ud af, glæden ved at tænke, ved at undres, ved at søge, viser dig vejen hertil igen, hvor du netop kan/gør disse uden filter!!!!

    Tak fordi lige netop DU kom tilbage :o)

    Ønsker dig et LYKKEligt 2012

    Knus

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Det er jo også det vi gerne vil læse. Livet som det er ♥
    Perfekthed er jo et fantasifoster fra en lyserød barbiehistorie.

    Velkommen tilbage fra "juleferie"
    fra en fast læser, der desværre for øjeblikker ikke overskuer de store kommentarer :0)

    SvarSlet
  9. I er lige som i skal være! Dig og bloggen...

    Knus og godt Nytår :-)

    SvarSlet
  10. Jeg har allerede nået at savne dig....knus

    SvarSlet
  11. Og det er jo derfor, vi følger med:)
    Dejligt billede i øvrigt.

    Hav en god dag, - den næstsidste i 2011.

    SvarSlet
  12. Miri.....vi vil ikke være foruden dine tanker og din blog. Glæder mig til et nyt blogger år ;0)

    Godt nytår til dig og dine

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  13. Så fint at du er tilbage. Ønsker dig et fortryllende nytår. Må drømme gå i opfyldelse! :)

    SvarSlet
  14. Kære FamilienG; mange mange tak for dine ord :) Og jeg vil ønske dig et godt nytår med overskud.

    Kære Kari, ja, en fin, perfekt verden- den finder du ikke her :-) Jeg håber det nye ord vil bringe overskud til dig :-)

    Kære Karina; Tak :-) Jeg ønsker dig et godt nytår :-)

    Kære Lavendel- hvor er du sød :-)

    Kære Eva, er det det..Jamen så er alt jo godt :-) Og vi to har jo en aftale- 2012 bliver vores år, ikk :-)

    Kære frk.Solhat, dér blev jeg rørt- tak :-) Og jeg glæder mig til at føle dig og din have i det nye år!

    Kære Mega, tak - det er også godt at være her:-) Og jeg ønsker dig et godt nytår- og det ved jeg du skaber selv :-)

    SvarSlet
  15. ......dejligt du er tilbage på din din blog.....det er altid vældig rart at læse dine tanker og refleksioner......glæder mig til at følge dig det kommende år....godt nytår :)

    SvarSlet
  16. godt du er tilbage, lige præcis som du er. Jeg har jo lige "fundet" dig så jeg har glædet mig :)

    Så sjovt at man kan føle man bare passer sammen, jeg passer med din blog:)

    SvarSlet
  17. Kære bruunsbolig- mange tak, det er dejligt at blive modtaget af dine ord:-)

    Kære hanne; ej, hvor er du sød- tak !:-) Har du selv en blog ?

    SvarSlet
  18. Lige præcis ...
    Du og Losarina's mor i hører sammen ...og i er begge rigtig svære st undvære :O)
    kæmpe nytårs-kram♥
    og mange tak for dejlige timer i dit selskab :O)

    SvarSlet
  19. Godt at det endte med det! Jeg følger nemlig også med her, selvom jeg sjældent kommenterer. Og jeg er netop så glad for dine eftertænksomme refleksioner. Godt Nytår!

    SvarSlet
  20. Åh.. hvor er det bare skønt med dig og Losarinas mor, I er altid så ligetil :o)
    Godt nytår

    SvarSlet
  21. Me like <3
    Knus Lærke

    SvarSlet
  22. Kære Miri.
    Glæder mig til fortsat af følge med i din blog og forhåbentlig skal ses i februar ?
    Godt nytår til dig og dine.
    Kram Hanne

    SvarSlet
  23. Glæde er et godt udgangspunkt :)

    Godt nytår!

    SvarSlet
  24. Kære Marianne, det var søde ord - tak :-) Og jeg takker også dig for det gamle år, hvor jeg lærte dig at kende:-)

    Kære Karen, dejligt at du skriver i ny og næ :-) Og jeg ønsker også dig et rigtig godt nytår!

    Kære Sonnie, ja- vi er ikke særlige mystiske :-) Tak og jeg ønsker dig det samme :-)

    Kære Lærke, tak :-) Og vi ses jo på Torsdag :-)

    Kære Puk- :-) Det er mig der takker :-)

    Kære Hanne og jeg vil også ønske dig et godt nytår. Kan regne ud at næste møde er i Februar, jeg vil meget gerne med- hører gerne mere :-)

    SvarSlet
  25. Kære Pernille, ja, det må man sige :-) Godt nytår :-)

    SvarSlet
  26. Yearh! You´re back Baby! :) TAK for det, det er jeg dælemdulme glad for. Godt nytår til dig, glæder mig helt vildt til at følge dig i 2012!

    SvarSlet
  27. Kære Anja, 1000 tak :-) Og jeg glæder mig til at følge dit spændende liv !

    SvarSlet
  28. nej jeg har ingen blog..........endnu :)

    SvarSlet
  29. Kære hanne, åh- men du har lyst :-) Spændende- kan bare anbefale det !

    SvarSlet