fredag den 2. december 2011

Lys

Så føles mørket rart:-)

9 kommentarer:

  1. Og det er jo paradoksalt. For uden det mørke ville vi slet ikke kunne nyde lyset. Vi ville ikke kunne se det. :)

    Jeg sidder og venter på lyset, så jeg kan gå med hundene. Og nyder kaffen og mørket i mens!

    God dag til dig, min ven.

    SvarSlet
  2. Du har så evigt ret ....
    Jeg elsker ikke den mørke tid ...
    Men jeg holder rigtig meget af de levende lys
    Sød engle stage
    :0) kram

    SvarSlet
  3. lys skal der til i denne mørke tid :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et sød billede, der varmer rigtig meget. Tak for det og god weekend :-)

    SvarSlet
  5. Nemlig!
    "Og lyset skinner i mørket, og mørket greb det ikke." Fra begyndelsen af Johannes evangeliet og et af mine yndlings bibel-steder.

    SvarSlet
  6. Lys skal der til. Og en lille engel til at beskytte:)
    God aften til dig.

    SvarSlet
  7. Kære Megan; :-)

    Kære Pi Andrea; og det er nu hyggeligt :-)

    Kære Marianne; Stagen er ÆldsteDatters- hun fik den da hun var en lille bitte pige og den kommer frem til hver eneste jul :-)

    Kære Helle, jeg brænder godt nok også en del :-)

    Kære perler på snor; Mange tak og i lige måde:-)

    Kære Anne; Meget smukke ord- tak :-)

    Kære Eva, jeg er så enig med dig :-)Tak:-)

    SvarSlet