fredag den 9. december 2011

Lidt glæder fra Torsdag

Vanilje hjerter/kranse blev bagt. Og smagt. Og godkendt- med pil op.
 Nellikeappelsinen fra år tilbage, blev lagt i det nye genbrusfund. Den dufter stadig intens af jul.
 Solskin lokkede mig på tur. Går mange små ture- vil ha den ryg i orden.
 Hov ! - flere vaniljekranse:-)
Lejligheden emmer af julefryd. Det er vores anden jul her. Og vi får nok en tredie jul her, så vi kan lige så godt, gøre det fint og godt og dejligt- og det lykkedes igen i år.

20 kommentarer:

  1. Du pynter, og din ryg... jeg håber din ryg får det bedre snart.

    SvarSlet
  2. Og jeg håber du kan se mit besøg her hos din blog..

    SvarSlet
  3. Hej hej!

    Det ser gott ut. Tack för kommentaren hos mig.

    Ha en fin fredag!

    Kram/Hanna

    SvarSlet
  4. Dejlig torsdags-glæde serdet ud til ;D

    SvarSlet
  5. Lækkert fund - lækre uhm små kager - lækker pynt - lækkert ude billeder ...
    Du forstår at få det bedste ud af det værste ...
    . Håber godt nok snart den ryg arter sig ....
    Kram

    SvarSlet
  6. Kære Sidse; du kom igennem :-) Tak , det gør jeg også- men er på rette vej :-)

    Kære Hanna; Selv tak- du har en fin blog :-)

    Kære Marianne; Tak:-) Ryggen må gerne blive helt ok nu! Skal til køkkenprøve Mandag..

    SvarSlet
  7. Super lækre billeder!!! Glæder mig til at komme hjem i morgen :)
    Hilsen datteren der sidder i grisen på vej væk fra rødvig :)

    SvarSlet
  8. Kære Perler på en snor, jeg havde faktisk, trods alt, en rigtig rar Torsdag- tak :-)

    SvarSlet
  9. God bedring med ryggen. Og dejlige små decemberier! ;)

    SvarSlet
  10. Kære datter, ej, den er så sød at køre med ! Håber du når vel hjem og glæder mig SÅ meget til at se dig i morgen og i overmorgen :-)

    SvarSlet
  11. Ja det lykkedes da vist fint. Det er lige så det dufter af vanillekranse hekt herhen til, hvor jeg sidder. Uhm! Dejlig weekend til dig! :-)

    SvarSlet
  12. Kære Charlotte, må altså også sige, at årets vaniljekranse er blevet rigtig gode- smager og dufter vildt meget af vanilje:-)
    Mange tak og jeg ønsker det samme for dig :-)

    SvarSlet
  13. Søde vanilje-hjerter. Jeg håber, at din ryg snart vil behandle dig pænt.
    God aften til dig :)

    SvarSlet
  14. De vaniljekranse ser sørme godt ud!!! Også som hjerte, så får man jo endnu mere småkage, selvom man kun tager 1!!! Genialt!!

    Stort kram

    Marlene

    P.S. har ellers været på hurtig tur til Kbh idag, men ved du skriver opgave derfor ikke..... Ikke fordi jeg ikke havde LYST til at se dig søde!!!

    SvarSlet
  15. Kære Eva; Jeg har behandlet den så fint hele ugen, så nu håner jeg snart på lidt resultater :-)

    Kære Marlene, Med småkager har jeg ingen blusel- jeg kan bare ikke lade være :-)
    Ej, hvor trist ! Jeg har jo afleveret opgaven !

    SvarSlet
  16. Ihhh det fine kort du sendte. TUsinde tak Miri.

    SvarSlet
  17. Nellikkeappelsiner ! Det er da det jeg mangler, i år :-) Tak for huskeren, og rigtig glædelig decemberweekend.

    SvarSlet
  18. Jamen Kære Miri.

    Så er jeg jo selv ikke opdateret!!! ;-) Øv øv.

    Jeg har nok snart en tur igen så.....

    Kram Marlene

    SvarSlet
  19. Hvor spændende at se, at man kan bevare en pomander i flere år - det anede jeg ikke! Hvordan opbevarer du den, når det ikke er jul?

    SvarSlet