tirsdag den 20. december 2011

Heldig

 Jeg måtte kaste viskestykket og cykle hjem.
Følte mig, som overstående billede:-)
Opgavestress og en ryg der har voldt store smerter har krævet sit af min seje krop. Men nu orkede den ikke mere og lod nys og snot dannes, sammen med kulde frys og en fornemmelse af at være brugt.
 Så er jeg heldig at god ost, godt rugbrød og varm the findes i hjemmet.
Og, hvor heldig er jeg ikke lige, at denne skønhed åbner sig og lade mig beundre både farve og anerkende duften.
Og forresten- der er vist en enkel safranskorpe tilbage- bonus :-)

11 kommentarer:

  1. Håber snart du er ovenpå igen !
    Kram hanne

    SvarSlet
  2. Kære Hanne, det er jeg - har hverken tid eller lyst til dette pjat :-)

    SvarSlet
  3. Godt du er hjemme i varmen. God bedring! :)

    SvarSlet
  4. Så må du have en rar eftermiddag og aften derhjemme. Det lyder rart med ostemad, te og hyacinter:)

    SvarSlet
  5. Smid dig på sofaen med et tæppe over fødderne og plej dig selv. God bedring.
    Knus.

    SvarSlet
  6. Føler virkelig med dig, men håber også at du virkelig passer på dig selv!!! Der er kun dig til det husk det!!!

    Føler med dig og håber virkelig den ryg snart vil som du vil indtil da så hyg dig rigtig meget og nyd roen og freden og julen!!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  7. Rigtig god bedring søde, håber du snart bliver frisk igen, så du rigtig kan nyde den skønne juletid ;)

    SvarSlet
  8. Jamen du ér da lidt heldig. Du har lige vundet tre nisser hos mig. Når du sender mig din adresse, så har du også mulighed for at ønske farve :)

    Og så ellers god bedring. Safranskorper og hyacint-skønhed må jage sygdommen på porten.

    SvarSlet
  9. Hvor skriver du smukt med en stor troværdighed!

    Tak

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  10. Der er nu ikke noget så godt som en ostemad! Bliv nu frisk siger jeg også til mig selv med ont i halsen og snotnäse. God bedring!

    SvarSlet
  11. Kære Megan; Tak :-)

    Kære Puk; Og læsning på sofaen under et tæppe - tak :-)

    Kære Margith; Jeg gjorde som du sagde :-)

    Marlene, ryggen er faktisk ok, nu tager jeg så lige dette :-) Jeg passer på mig- tak :-)

    Kære Uglemor..; Ja, det er bare typisk- lige i denne dejlige tid! Tak :-)

    Kære Eva, nej !! Jubii og tak !
    Jeg skriver fluks en mail :-)

    Kære Jenny, mange tak og velkommen her :-)

    Kære samtaler..; Åh også dig..Rigtig god bedring :-)

    SvarSlet