tirsdag den 6. december 2011

Duften af December

Opgaven er afleveret.
Allerede nu, er jeg selvfølgelig kommet i tanke om alt det, jeg mangler at få skrevet med..
Men skidt ! Den er ude af min kontrol og påvirkning og jeg skal jo bare bestå, det er jo ikke en afsluttende opgave, "kun" en afsluttende-undervejs-prøve..
Mandag står den så på prøve i køkkenet- 08.10- 10.10..
Min gamle diskusprolaps, har så besluttet at blande sig lidt i løjerne, så lige nu sidder, står, ligger, krabber , vralter jeg lidt rundt i lejligheden. Fylder mig med piller. Og håber det bliver bedre - NU - tak.
Men juleglæden stor trives.
Og en julens mange dufte, står her ved min sidde- hyacinten.
Denne har den fineste sarte rosa farve og en yderst delikat duft- fin og let , uden hovedpine potentiale.
Mon ikke et par småkager skulle kastes i ovnen..Bare for duftens skyld :-)

11 kommentarer:

  1. DIn personlige fys...? Holder hun dig ikke i hånden?? Aij aij .. kender det der med, alt det man skulle have haft med, men du ...der er jo ikke plads til hele verden i opgaver. (c:
    Koden er "later"

    SvarSlet
  2. Nu håber jeg ikke kommentaren forsvinder igen, sm den gør oftest....håber jeg

    SvarSlet
  3. Dejligt at være på den anden side af opgaveskrivningen, det er jeg i morgen eftermiddag, og så kender jeg udemærket følelsen af, at man kunne have skrevet anderledes :-)
    God småkagebagningsdag, hyggedag, nydelsesdag og smertefridag :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er sikker på, at småkager kan virke smertstillende. Så vel som massere ømme muskler og løsne leddene!

    SvarSlet
  5. Kære Sidse, det er då mystisk at dine kommentarer forsvinder....?
    Men denne blev :-)

    Kære Lene, Tak og jeg vil ønske dig det sammen i overmorgen :-)

    Kære Anne, ved du hvad, jeg tror du har ret ! jeg må vist heller se om dejen er blevet kold nok :-)

    SvarSlet
  6. Dejligt at den opgave er afleveret. - Og pyt med de manglende ord, selvfølgelig består du!
    Det er noget værre øv med ryggen, håber både piller og småkager hjælper..
    Personligt synes jeg, at hyacinten er en af julens dejligste dufte. Jeg har selv 2 stående til forkælelse :-)

    God bedring

    KH

    SvarSlet
  7. Jeg krydser alt, hvad jeg kan på mandag.

    SvarSlet
  8. kære sødeste

    Hvor er det godt opgaven er afleveret :O) også selv om du er kommet i tanke om en masse du kunne ha' skrevet ....
    Ingen tvivl om at du har gjort dig umage og ingen tvivl om at du består :O) ... måske endda med glans :O)
    håber smakagerne har hjulpet på ryggen ..ellers må du spise lidt flere ...til en go' kop stærk glögg :O)eller en dejlig kop kaffe ....
    Jeg håber det allerbedste for dig og ryggen
    og ønsker dig alt mulig held på mandag ♥♥
    Jeg har netop sat hyancinter rundt i huset ..så nu venter jeg bare på at de kommer frem fra deres skjul ...

    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  9. Håber at pillerne og småkagerne virker! Tillykke med afleveret opgave!

    SvarSlet
  10. Godt du er på den anden side af opgaven :-) Håber småkagerne hjalp på ryggen. Jeg har siddet og puslet lidt med noget til dig idag.
    Kh.

    SvarSlet
  11. Kære Karina,Jeg orker faktisk heller ikke at bruge een tanke mere, på den opgave :-)
    Tak for din tiltro til mine evner :-)
    Jeg kunne fylde huset med den duft !

    Kære Mette, tak :-) Har vist også brug for lidt god energi . Bryder mig ikke om eksamener.

    Kære Marianne, du er så sød:-) Tak fordi du tror på mig!
    Hyacinter- den dejligste duft ! og de findes efterhånde i så mange farver.
    Må vist ha lidt flere:-)

    Kære Munter- må vist spise lidt flere- men tak :-)

    Kære Margith, åh- hvor spændende ! Det er altså en dejlig tid ! Og en hård tid, for os der er så nysgerrige og næsten kan vente :-)

    SvarSlet