søndag den 18. december 2011

4.Advent

"Vi tænder fire lys i kvæld,
og la´r dem brænde ned,
for længsel,glæde,håb og fred.
men mest alligevel,
for fred på denne lille jord,
hvor menneskene bor."


-Inger Hagerup/Daniel Helldén-


Jeg vil give mig selv lov til at ha en Søndag i fred med mig selv og ikke mindst,i fred med mine forventinger til mig selv.
Jeg vil bare nyde igennem med dem jeg elsker. Jeg vil både synge, spise kager, drikke rødvin, gå i skoven, se tv, købe juletræ og hvad 4. advent ellers vil byde mig på.
Grib jeres 4.advent og gør den til den bedste I endnu har haft!

13 kommentarer:

  1. God forventning om ikke at forvente noget, bare være der.

    SvarSlet
  2. Kære Sidse, jeps og ikke noget med dårlig samvittighed :-)

    SvarSlet
  3. Tak og ILM til dig :)

    Det sneer i Bagsværd :)... sneer det hos dig ?

    SvarSlet
  4. Det er delte meninger om at have forventninger. Men at bare være, sanse, opleve og betragte ... det kan kun blive en dejlig 4. søndag i Advent. Nyd den! :)

    SvarSlet
  5. "Accepterer du, at jeg er den, jeg er - så slipper du for at blive oprørt, når du opdager, at jeg ikke er den, du syntes, jeg burde være, og du sparer dig selv for alle de bekymringer der beror på dine egne urealistiske forventninger..."

    - hænger på min opslagstavle :-)
    Glædelig 4. adventssøndag ♥

    SvarSlet
  6. Kære Helle, sneer det !!!! Åh, hvor er I heldige :-)

    Kære Megan; og jeg håber du vil nyde din :-)

    Kære Kirsten; Kloge ord ! Meget kloge- tak :-)

    SvarSlet
  7. Jeg griber og griber.....

    God adventssøndag til dig.

    SvarSlet
  8. Det lyder som det bliver en helt fantastisk 4 advent♥ KNUS

    SvarSlet
  9. Sikken et hyggeligt billede. Vi har haft en rigtig dejlig dag!
    Jeg har lige spist rigtig lækkert mad, jeg har drukket/ drikker en rigtig dejlig vin i øjeblikket.
    Forsat hyggelig søndag til dig

    SvarSlet
  10. Håber du har haft en rigtig dejlig søndag.
    Kram hanne

    SvarSlet
  11. Kære Eva, godt grebet :-) !

    Kære Tina, og det var det- det lykkedes :-)

    Kære Heidi; Din Søndag lyder rigtig dejlig :-)

    Kære Hanne, Tak- det havde jeg :-)

    SvarSlet
  12. Det lyder som den bedste adventssøndag :-)

    SvarSlet
  13. Kære lene, jeg nød den i hvert tilfælde :-)

    SvarSlet