fredag den 4. november 2011

Ondt i maven

Jeg skal til en skriftlig prøve i dag.
Har sovet af H til.
Tjekker vejret med det øverste af lungerne.
Mener, jeg har en ok forståelse af stoffet.
Men.... Kan ikke finde ud af at bruge/ skrive opgave på skolen computer.
Har aldrig taget mig sammen, til at lære om sidefod, koloner, overskrifter og andet hejs fra Word programmet.
Og gad vide om, jeg overhovedet får en computer, der virker..?
Om jeg overhoved kan finde skrive programmet på den?
Jeg glæder mig ikke vildt til denne skoledag....
Suk og piv og stakkels mig- det er mit Fredags humør.
Men senere på dagen, vil jeg puste ud og sige at jeg gjorde det så godt som jeg kunne og med de muligheder jeg havde og at nu vil jeg forkæles :-)

25 kommentarer:

  1. Pøj pøj søde, husker tydeligt følelsen - jeg hadede også bare, det der med en fremmed computer, hvor man ikke anede om den ville virke - selvom jeg godt kunne finde ud af programmet, så er det aldrig det samme, som at sidde med sin egen kendte computer :-/ men er sikker på du nok skal få det bedste ud af det - og sørg for at forkæle dig selv ekstra godt bagefter ;-)
    Knus

    SvarSlet
  2. Pøj pøj, jeg er sikker på, at det vl gå fint. Og så kan du puste ud og nyde, at det er weekend. Forkæle dig selv! :)

    SvarSlet
  3. Det skal nok gå søde. Ro på, vil tænke på dig og sende varme tanker.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  4. pøj pøj til dig må heldet følge dig i dag så du kan slappe af senere og sige "jeg gjorde det så godt jeg kunne"

    tanker din vej :)

    SvarSlet
  5. Uha, det lyder som om støtte og opmuntring er på sin plads i dag. Her kommer pøj pøj og knus i din retning, og så er jeg sikker på at bagefter kan du ånde lettet op og bare se frem til weekenden.

    Kh Henriette :)

    SvarSlet
  6. Uha.. når man ikke føler sig hvilet nok til at møde den der udfordring. Pøj pøj du kloge..

    SvarSlet
  7. Nu sidder du nok i det, og jeg sender håb, gå-på-mod og masser af opmuntring!knus

    SvarSlet
  8. Knæk og bræk, er sikker på det nok skal gå :o)
    Gør dit bedste, så kan der ikke forlanges mere....

    SvarSlet
  9. Hej søde
    Nåede så ikke lige at ønske pøj pøj ....Inden du tog afsted
    Men jeg er sikker på at du kan dit stof ..
    Så du kan trække vejret ganske roligt ....
    Om ikke længe venter en forhåbentlig skøn efterårs weekend ... Præcis som du ønsker den 
    Kæmpe kram 

    SvarSlet
  10. det er ikke altid lige sjovt at kaste sig over nye opgaver. her har du heldigvis lov at spørge og blive ligeså god, som du selv ønsker det :)

    SvarSlet
  11. Oj! skickar dig massor med god-energier ***

    kraam Lycke

    SvarSlet
  12. Kære Uglemor- jeg er heller ikke øvet nok i at arbejde på/med computer- hvilket er min egen fejl, men det giver altså ekstra usikkerhed.
    Jeg gjorde mit bedste og nu er det weekend :-)

    Kære Janne, mange tak :-)

    Kære Megan; Nu er det overstået !
    Og jeg holder SÅ meget weekend :-)

    Kære Marlene, tak- er sikker på dine tanker ramte mig :-)

    Kære Helle, jeg håber virkelig det gik godt..Følte mig som Bambi på glat is..Men indholdet må tælle mere end udseende:-)

    Kære Henriette, jeg er sikker på jeres søde ønsker har hjulpet :-) Nu er det i hvert tilfælde gjort og jeg har weekend :-)

    Kære Sidse, jeg h a d e r, når jeg ikke føler mig klædt på til en udfordring ! Men nu har jeg lært, at jeg er nødt til at øve mig i word, så jeg kan nøjes med at bekymre mig om indhold/ord.
    Tak:-)

    Kære Lone, ja, da du skrev, sad jeg bøjet over en computer i et rum fyldt med fremmede unge mennesker, der snakkede.
    Men nu er opgaven sendt!
    Og jeg har fri :-)


    Kære FamilieG, jeg har gjort mit bedste- i hvert tilfælde inden for de usikker rammer, jeg selv havde skabt, ved ikke at mestre word.
    Og nu vil jeg puste ud :-)
    Tak :-)

    Kære Marianne, nej, du nåede det ikke- men er sikker på jeg kunne mærke din omsorg, der i et larmende computerrum i Valby :-)
    Tak :-)

    Kære Datter, nemlig og vi skal SÅ meget hygge :-) !

    Kære Frøskuffen- nye opgaver kan være spændende, hvis jeg føler mig klædt på til at løse dem. I dag måtte jeg ikke spørge om hjælp og ny viden,men tro mig, NU vil jeg lære noget om word, så min opgave ikke ligner en stil fra 3. klasse.
    Men forhåbentlig tæller indholdet mere end indpakningen :-)

    Kære Lycke, tak søde du- er sikker på jeg kunne mærke den :-)
    Og nu har jeg weekend :-)

    SvarSlet
  13. Kære Miri!
    Du er sikkert igennem fredagens trængsel og påvej til fredagskagen :-)Håber det gik godt.
    Kh.

    SvarSlet
  14. Kære Miri.

    Øv! Jeg nåede det heller ikke, men er lovlig undskyldt da jeg mødte kl.6;-)

    Er sikker på at indholdet er vigtigere end indpakningen, og godt at du har weekend nu!
    Håber du får en dejlig fredag aften, med et dejligt måltid mad, og måske et lille glas rødvin :-)

    Knus

    SvarSlet
  15. held og lykke, ja uanset alder og erfaring så er sommerfuglene der stadigvæk op til en eksamen

    SvarSlet
  16. Håber det gik ok og at teknikken ikke svigtede... Ha' en skøn weekend. Kh Dorthe

    SvarSlet
  17. Jeg er sikker på du har gjort det godt ! Nyd weekenden søde du

    SvarSlet
  18. Kære Margith, det var ikke hylende morsomt, men nu er det overstået og jeg nyder min weekend :-)

    Kære Karina - klokken 6- stakkels dig...Og jeg fik både lækker mad, vin og søde sager :-)

    Kære Pia, JA ! Og jeg er blevet for gammel til det skidt :-)

    Kære Dorthe, teknikken virkede, jeg var nok ikke helt i omdrejninger.. :-)

    Kære Æblekinder- vi får se, svaret kommer vist allerede Mandag. Tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  19. Søde Miri! Er sikker på at det gik godt. Tit tager hjernen sig lige sammen når man er under pres. Håber at du har haft en dejlig afslappende lørdag. KNUS

    SvarSlet
  20. Læste lige at det var overstået!!! Sikke en lettelse og så lærer du om Word fra en af dine dejlige døtre så der er færre sommerfugle i maven næste gang♥ Jeg HADER forresten Word og mit er på hebraisk hvilket ikke gøre det bedre!

    SvarSlet
  21. Kære Tina; ja, det er heldigvis overstået, men flere prøver vil komme og så skal jeg være bedre klædt på- dvs kunne begå mig i det famøse skrive program :-)
    Og heldigvis har jeg gode mennesker omkring mig, der vil lære mig det :-)

    SvarSlet
  22. Hej søde Miri - håber du klarede fredagens udfordringer uden at falde af stolen, uden tænders gnisten over en fremmed computer, at al din viden bare kunne flyde ud gennem tasterne...:-))

    Håber weekenden har budt på fred, glæde og råhygge.

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  23. Kære Camilla, hvor du kan beskrive det - ser en hel lile film for mig :-)'Det gik, men jeg ved jeg kunne gøre det bedre. Men så har jeg lært det, at rammerne skal være i orden, før jeg kan udfolde mig :-)
    Og tak og jeg vil ønske dig det samme:-)

    SvarSlet