tirsdag den 15. november 2011

Lidt fra Altanen

 Havde besluttet mig for ikke at skrive noget i dag.
Fordi jeg ikke havde noget at skrive om.
Gik på Altanen for at tage et billede af en lille hæklet dims til min telefon.
Og det skulle foregå på Altanen, da jeg, naivt, troede at lyset ville være bedre der.
Det var det ikke.
Billedet fra køkkenbordet var lige så godt..- Dårligt.
Sol- please !

Men, jeg opdagede, dér på Altanen, at Mynten, tror det er forår;

Og, jeg anerkendte, at Stjerneskærmen ved, at det er efterår;

10 kommentarer:

  1. Rigtig god dag søde, håber solen vil titte frem.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  2. Her skinner solen fra en skyfri himmel - jeg håber, solen snart kommer ned til dig i Ballerup :o)

    SvarSlet
  3. Sol på vej...tror jeg - der skimtes en del blå himmel efter en tåget morgen.Sød dims du fik lavet. knus

    SvarSlet
  4. Vores ure er ikke indstillet på meget mørke, måske lidt lys findes i kunsten? MODSORIE er koden.

    SvarSlet
  5. Her er der vildt tåget, så jeg trækker hjerneopfriskningsgåturen til lidt senere :-)
    Hvor er du flittig til at få lavet små gode ting til hverdagen.God tirsdag til dig.

    SvarSlet
  6. Solen skinner da hos mig..... fordi jeg læser dit indlæg!

    Rigtig god tirsdag!

    SvarSlet
  7. Kære Marlene, tak og må I råhygge jer :-)

    Kære Madame, så håber jeg den vil smutte fordi mig, for her er godt nok gråt !

    Kære Lone; Åh, jeg vil håbe det- for her er meget gråt..Tak :-)

    Kære Sidse; jeg håber :-) Glæder mig :-)

    Kære Lene, det kan jeg godt forstå ! Jeg måtte også tvinge mig selv ud på en lille løbetur. Og nu skal jeg afsted i skole..
    Tak :-)

    Kære Betty; åh, hvor er du sød :-)
    Tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  8. Åh, jeg er også ked af det svindende lys... Men fine hæklerier skal jo vises frem uanset hvad;-)
    Kh Puk

    SvarSlet
  9. Kære Puk, det er det de jo skal :-)

    SvarSlet
  10. Lav dig en Mojito af mynten. Det har den fortjent.

    SvarSlet