mandag den 10. oktober 2011

Ustadig

Det er ikke kun vejret, der er en anelse ustadigt.

Min blogning er det også.
Om det er vejr og vind, mørke og kulde, samfundet, mit sind og min sjæl eller andres "skyld" :-)
Så er mine besøg på jeres blogge og ikke mindst på min egen, af ret svingende kvalitet og uden nogen fast rytme.
 Da jeg ikke går ind for at skyldbelaste, hver mig selv eller andre, så må det vist bare være et faktum, at jeg kommer og går, som det nu passer- i disse tider.
Alle disse skønne stjerner på en og samme snor, er en gave til mig. Fra ÆldsteDatter.
 Alt er godt.

16 kommentarer:

  1. Hej Miri!
    Jeg bliver glad når du har skrevet har det fint med at det er ustabilt, bare du har det godt.

    SvarSlet
  2. Sådan kan det väre indimellem. Jag ska på strikkecafé her om et par minutter, ellers tager jeg dagen som den kommer. Ska nu se om jeg ikke kan få lavet lidt pynt, sådan noget, som ikke er årstidsbestemt, men kan bruges hele året.

    SvarSlet
  3. Så fine stjerner. God aften i efterårs-kulden.

    SvarSlet
  4. Det er vel sådan det er? Og det er helt fint... Og iøvrigt virker det som om universet i det hele taget er lidt ustadigt for tiden...der sker mange (mærkelige) ting. Kh

    SvarSlet
  5. Du kommer og går som du vil - bare du kommer tilbage :o) For her er så hyggeligt. Jeg holder af dine ord og billeder... også selvom det kommer lidt her og der.

    SvarSlet
  6. Hvis stjernerne pludselig en dag er væk, så har jeg ingen kommentarer deromkring ...

    SvarSlet
  7. haha 3 sal ;o)

    Det er ikke kvantitet, men kvalitet jo :o)

    SvarSlet
  8. Ihh du skriver altid sådan nogle dejlige indlæg. Du skriver godt, og tankevækkende.

    Jeg nyder at læse med, både i tide og utide :-)

    Dejlig aften til dig

    KH Louise

    SvarSlet
  9. Indimellem har man brug for en blog pause, men det er nu dejligt at høre nyt fra dig
    Kram hanne

    SvarSlet
  10. kære Miri

    skønne billeder og ord ....
    ingen skal ha dårlig samvittighed over ikke at være stabil blogger ... tid energi og overskud bestemmer ... hvis bare du har det godt er jeg ganske tilfreds
    kæmpe tirsdagefterårskram♥

    SvarSlet
  11. Kære Margith, det var sødt sagt- tak :-)

    Kære samtaler; At tage dagen som den kommer, er vel en ret fin måde at leve å.

    Kære Eva; Tak og ja :-)

    Kære Rina; Det gør der- det ved du jo alt om.

    Kære unikarina; Tak for dine ord:-) Og jeg kommer helt bestemt hele tiden, for kan jo ikke holde mig væk :-)

    Kære 3.sal- nix pille !

    Kære FamilienG, bestemt :-)

    Kære Louise, mange tak ! :-)

    Kære Hanne, pauser er ofte gode at holde:-)

    Kære Marianne, dårlig samvittighed, kan vi ikke bruge til noget som helst. Jeg har dog ikke dårlig samvittighed- ville bare forklare mig :-) Tak :-)

    SvarSlet
  12. Måske det er årstiden, måske noget andet. Min oplevelse er stort set enslydende :)

    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  13. Kære Pernille; det var pudsig, at vi begge har det på den måde..:-)

    SvarSlet
  14. Vilka underbara stjärnor! och inte är det alltid man har orken och rätta dagarna att blogga och läsa andras. inte jag heller :) och dagarna rusar så fort, tycker du inte? jag tycker de är alldeles vansinnigt snabbspringande dagar !

    kramar om, Lycke

    SvarSlet
  15. Jättefina stjärnor! Vad sugen jag blir på att klippa och klistra...kram

    SvarSlet
  16. Du mangler en væv i dit liv og vi skal snart få den fixet. (c:

    SvarSlet