torsdag den 13. oktober 2011

Pæn mad- Grim mad

Se en stabel af lækre farver.
Jeg har fået lov til at afprøve Urtekrams 4 pakker med lette løsninger til aftensmad.
 Og det er nemt og overskueligt.
Du kan gribe den lækre og indbydende æske, i supermarkedet og se hvad du skal købe ud over det, der er i selve pakken.
Inde i pakken ligger det hele pakket i små fine poser, der er en letforståelig opskrift og det er nemt.
Nemt og uden mærkelige tilsætningsstoffer og besynderlige E-numre.
Vi smagte Mild Thaiwok i går.
Den var mild.
Der var masser af mad til 4 personer.
Men- jeg synes, det var grim mad.
Der var lidt for meget mulles gryderet over det og ikke den sprøde, delikate wok følelse.
Lidt for meget sovs og nudler i små stykker.
Krydderierne gjorde farven en anelse- grim.
Men det smagte mildt og blødt.
(Vi udskiftede oksen med quorn)'
I aften skal vi prøve den røde pakke- spændende !

13 kommentarer:

  1. Go morgen søde ven
    Meget flotte æsker og go ide -men det er jo også vigtigt at maden indbyder for øjet ....
    Håber alt vel
    Kæmpe torsdags kram 

    SvarSlet
  2. Den røde er tit spændende, mere spændende end den blå. (c:

    SvarSlet
  3. Kære Marianne, Enig- vi spiser nemlig med alle sanser !
    Alt er vel, har bare monter hovedpine på 4.dag..
    kram tilbage :-)

    Kære Sidse, Jeg håber du har ret :-)
    Holder af at blive overrasket !

    SvarSlet
  4. Tak for tippet! Fast food er nogle gange nødvendigt at have ved hånden. Kan godt li' at du også anmelder efter synet :-) Det betyder meget!
    God bedring med din hovedpine!

    SvarSlet
  5. Det må der ses på, når jeg kommer hjem. Her er meget smuk mad omkring mig.

    SvarSlet
  6. Hej Miri.
    Farverne på æskerne er da i det mindste smukke, men ja mad skal se indbydende ud, men mon ikke du lige kunne trylle lidt smukt over det ;-)
    God bedring med hovedpinen. Nu kan vi da se frem til weekend snart og så må det da blive bedre søde.

    Kram

    SvarSlet
  7. Det er vigtigt at synet er indbydende. Det er faktisk lidt sjovt, hvordan noget smager grimt, bare fordi det ser kedeligt ud :)

    SvarSlet
  8. Hej

    Kan være firmaet godt ved at maden ser for farveløs ud :-) Noget kunne tyde på det med indpakningen :-)
    God vind med de næste pakker og håber at hovedet "lægger sig på plads" igen snarest, det er rædsomt med hovedpine.

    Hilsen
    Dorthe

    SvarSlet
  9. Kære Anne; Tak- hovedpiner er vildt anstrengende...Synet og duften betyder også meget.
    - altså for mad- ikke hovedpiner :-)

    Kære Lone, det er jeg sikker på ! Du er jo i et rigtig mad land :-)

    Kære Gitte, æskerne er lækre ! Farverne skønne ! Hovedpinen dum.
    :-)

    Kære Pernille, synet betyder virkelig meget ! Og jeg pynter ofte maden, hvis den er kedlig :-)

    Kære Dorthe, tak- hovedpinen har det desværre strålende :-)
    Jeg har store forhåbninger til næste pakke , som vi skal nyde i dag :-)


    Kære

    SvarSlet
  10. Udseende betyder alt for en kræsenpind som mig - lækker anmeldelse :-)

    SvarSlet
  11. Jag älskar kryddstarkt jag - wasabi är en galen favorit till det mesta - men magen blir inte alltid så glad :)
    måste prova det där någon dag, den röda kanske..mmm..

    kramar Lycke

    SvarSlet
  12. Ja udseende betyder rigtigt meget når det gælder mad, som ved så meget andet - se bare på børn - de spiser knagme ikke noget der ser underligt ud :)

    Udseende er ikke alt, men det er jo det første man ser, håber der er bedre held med de næste pakker, og god bedring med hovedpinen - det er så træls at have ondt i hovedet i dagevis, kender det desværre kun alt for godt selv, man bliver så træt :/ Så godt du hr nem mad at lave ;)

    SvarSlet
  13. Kære Bettina, kræsenpind- det er meget sjælden jeg møder en voksen, der indrømmer hun er kræsen. Ja, så skal din mad være lækker :-)

    Kære Lycke; stærk mad er dejligt ! Jeg holder meget af mad- sådan generelt :-)
    Men den skal være lavet med kærlighed og respekt for råvarerne og den der skal spise den.

    Kære Uglemor, haha- jeg det er faktisk ret smart, at disse nemme måltider kom i denne uge, hvor hovedpinen gør dagene noget anstrengende :-)
    Børn vil ha mad, de kan se hvad er- meget generelt sagt.Og det kan jeg godt følge dem i, langt hen af vejen.

    SvarSlet