lørdag den 1. oktober 2011

Lørdag morgen

 Jeg stod op før solen.
Har så siddet her og set den komme og kaste sine stråler i mit hjem.
De sidste dage, har jeg vist bombet jer med ordrige indlæg, så forsøger at holde min mund:-)
Bare i dag.
Men jeg snakker nok alt for meget til yoga !
(Er faktisk vildt dårlig til yoga..Troede eller jeg ville være en slags natur talent...Dét er jeg ikke ! )
Og senere skal jeg på skovtur med Janne og når jeg er med hende, så snakker jeg frygtelig meget!
Men I slipper :-)
I dag.
God Lørdag !

16 kommentarer:

  1. Sender ønsker om en dejlig dag til dig og Janne. Nogle gange skal man bare være - uden at sige så meget.

    SvarSlet
  2. Kære Madame, bestemt :-) Det er så bare ikke lige min force :-)

    SvarSlet
  3. Ønsker deg også en deilig lørdag i skogen. Også fniser jeg litt av at man kan være for snakkesalig for yoga. (Kanskje fordi jeg mest gjør yoga i ensomhet hjemme hos meg selv, da er det ikke så mange å snakke med.) Jeg mener bestemt at yoga ikke er noe man skal være flink eller ikke flink til. Det er noe man bare skal gjøre. Omtrent som livet.

    SvarSlet
  4. Søde Miri.. Snakkechatol :-) Snak du bare! Smuk sol du har fanget i din fine stue.
    Håber for dig du får en dejlig snakkesalig lørdag.

    Kram Gitte

    SvarSlet
  5. Dine ord er altid dejlig læsning, så du skal da ikke holde dig tilbage;-)
    Hav en skøn skovtur!

    KH

    SvarSlet
  6. Miri for min skyld må du snakke, skrive tie i en uendelighed. Det er rart du vil dele. (c:

    SvarSlet
  7. Yoga er heller ikke rigtig mig, er begyndt på noget andet: bevägelsesmeditation. Det tror jeg passer bedre, man må stadigväk ikke snakke, men der er fart over feltet!
    God lördag til dig!

    SvarSlet
  8. Lørdagsmorgensol er godt for sjælen.
    God lørdag med og uden ord:)

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt lide mennesker, der taler meget. Især hvis det de taler om betyder noget og indimellem kan give stof til eftertanke. Og den kategori tilhører du, Miri. Så bliv du bare ved med at bruge masser af ord.

    SvarSlet
  10. Kære Fuglemamma, jeg tror bestemt heller ikke man må snakke...Jeg kommer også til at snakke(hviske) i biografen .....
    Og du har jo ret mht yoga :-)

    Kære Gitte; Tak :-)

    Kære Karina, ok :-) Du har selv sagt det ! Hæhæ :-)

    Kære Sidse, tak- søde du:-) Jeg kan åbenbart heller ikke andet, lige for tiden :-)

    Kære samtaler- dét lyder ret spændende ! det har jeg ikke hørt om- spændende.

    Kære Eva, ja den er :-)
    Og det samme til dig :-)

    SvarSlet
  11. Kære Dorthe, uh, blev helt nervøs! - da jeg læste at man skulle snakke om noget af betydning tænk hvis jeg ikke gjorde det !
    Men det synes du heldigvis :-)

    SvarSlet
  12. Kære Loppe-Shoppe , Tak :-) Yoga var rigtig godt - vi havde en vikar :-)
    Og skovturen er lige om lidt og solen skinner :-)

    SvarSlet
  13. Kære Miri.
    Jeg elsker alle dine ord. Du fortæller fantastisk, jeg lader mig ofte "rive med" og ofte føler jeg at jeg er der hvor du fortæller om. Jeg ville ønske jeg havde den samme evne. Efter at jeg har møde "Hr. Fibro" har jeg glemt en masse ord... også helt "normale" ord. Nogen dage tier jeg stille for jeg kan helt blive bange for det vrøvl der kan komme ud af min mund.
    Håber du får en rigtig dejlig weekend.
    Kram fra Hanne

    SvarSlet
  14. Både dine ord og billeder er dejlige - så fortsæt endelig med begge dele :o)

    SvarSlet
  15. Kære Hanne, jeg kan kende det du fortæller om at mangle/glemme ordene.
    Er glad for at du kan "bruge" alle mine ord:-)

    Kære unikarina, tak:-)

    SvarSlet