lørdag den 15. oktober 2011

Krea Klub

Torsdag i ulige uger, slår jeg døren op , for en gruppe snakkende, grinende, lyttende og kreative kvinder.
Jeg bager en kage, brygger lidt kaffe og the og de fylder så mit hjem med varme og strik, broderi, hækling osv.
Jeg holder meget af de Torsdage!
Nogle Torsdage, har vi et emne- i Torsdags - f.eks, lærte Fluesvampen os at hækle svampe.
Andre Torsdage arbejder vi med det, vi hver især har lyst til.
Det hele er for sjov og skal være en glæde for os alle.
Med kage til.
Jeg er ret glad for de Torsdage!
Vi, i Krea Klubben, har plads til flere- det er nemlig sjældent, at alle kan komme hver gang.
Har du lyst til at begive dig mod Ballerup, hver anden Torsdag klokken 19, så skriv en mail til mig.
Det er selvfølgelig sjovt, hvis du har en blog, men intet krav. Men det er et krav, at du skal kunne lide at være kreativ :-)
Håber du har lyst.
Sidste Torsdag, snakkede vi om dét at være kreativ. Om det at følge en opskrift og det at skabe noget selv.
I Krea Klubben er det at være kreativ, at du skal lide at skabe noget med dine hænder.
Og Klubben er et fælles barn- vi skal alle passe på den og vil skal allesammen være med til at skabe den.
Var det ikke noget for dig !
Nå, ja- min mail, miriandersen@yahoo.dk
Og lige til sidst, jeg har af en eller andet grund, aldrig taget billeder, når vi har krea klub...
Så I får et billede af en hæklet hårelastik :-)

22 kommentarer:

  1. Det er en skøn idé med jeres krea-klub, og hvis jeg boede lidt nærmere, ville jeg meget gerne være med! Så kunne jeg helt sikkert få gang i hæklenål og strikkepinde igen.

    SvarSlet
  2. Jeg ærgrer mig over at bo så langt fra dig!!

    SvarSlet
  3. Åh - Har jeg ikke nævnt før, at I skulle flytte til Fyn?!

    SvarSlet
  4. Kære Madame, jeg tror slet ikke du kunne lade være, når du så, hvad de dygtige kvinder kan skabe :-)

    Kære Lone; enig :-)

    SvarSlet
  5. Kære Loppe-shoppe, jov- undskyld....
    :-)

    SvarSlet
  6. Ih altså ØV også :o(
    Ville meget gerne suge krea ud af andre og blive dygtig selv, men der er for langt fra Herning, alt for langt, for: Hvor fanden ligger Herning ;o)

    Ps. Giver kun mening det sidste jeg skrev, hvis man så det på tv ;o)

    SvarSlet
  7. Kære FamilienG, :-) - ja, og det så jeg så ikke i tv:-)
    Men, det kunne ellers ha været hyggeligt at se dig hver anden Torsdag !

    SvarSlet
  8. Åh, där skulle jag vilja vara med. Skratt, kaka, stickning och virkning....underbart!!

    SvarSlet
  9. Jeres torsdage lyder så hyggelige ...èn dag (torsdag) banker jeg måske på(hvis det er ok ) .... også selv om der er laaanngt ....
    Jeg elsker nemlig også kage :o)♥

    Rigtig go' weekend og stort kram♥

    SvarSlet
  10. Kære Ann, det ville også være så hyggeligt at have dig med :-)

    Kære Maianne, du er altid velkommen hos mig, det ved du! Både Torsdage og alle andre dage :-)

    SvarSlet
  11. Jeg synes, Klubben skulle investere i en form for MobileHome, så den kunne dække hele landet - eller bare sådan omkring Aalborg ;-) Jeg ville elske at sidde sammen med dig, spise kage og drikke kaffe, være kreativ og snakke lidt til.

    SvarSlet
  12. Kære Polka, genial ide ! Jeg tror faktisk jeg ville elske at rejse rundt i hele landet hvis jeg ligesom kunne ha mit hjem og ikke mindst bad og toilet, med :-)

    SvarSlet
  13. Jeg kan faktisk elske kage hvis det er det det handler om.

    SvarSlet
  14. Må man kun sende en kommentar til dig? Kan kun komme af med én.... og jeg havde så mange.. )C: :C)

    SvarSlet
  15. Ærgeligt at der er så langt over til dig!
    Rigtig god weekend til dig
    Kram hanne

    SvarSlet
  16. Kære Sidse, du må sende lige så mange kommentarer, som du har lyst til !
    Kage er faktisk ret vigtig, i mine øjne i hvert tilfælde :-)

    Kære Hanne; Ja- det er faktisk øv, at vi bor så langt fra hinanden!

    SvarSlet
  17. Ja, og ved du hvad, jeg ville gerne komme forbi næste gang i kreaklubben og strikke og give dig den her væv.. du ved..

    SvarSlet
  18. ja jeg synes det kunne være super hyggeligt at der kom flere kreative M/K til de aftner :)

    ja jeg hygger mig de torsdage :)
    Helle der ikke spiser kage men kan høre fra de andre at de smager skønt :)

    ses

    SvarSlet
  19. Det lyder super skønt og hyggeligt, og absolut noget som kunne være skønt at foretage sig hver 2. torsdag aften. Men her er torsdagene helliget mandens badminton med vennerne, desværre.

    Stine:)

    SvarSlet
  20. Kære Sidse, åh, det ville da være så fantastisk ! Næste gang er den 27.
    smid mig en mail , så skrives vi :-)

    Kære Helle, du er sød :-)

    Kære Stine, øv. Det ville ellers ha været skønt. Måske han kan gå til bowling, det kan være de spiler om Onsdagen :-) Ha ha :-)

    SvarSlet