fredag den 28. oktober 2011

KBH

Det er nu ganske dejligt at gå og ose i KBH.

27 kommentarer:

  1. Läckert med tvådimensionell docka med tredimensionell kjol.
    KBH? Menar du Köpenhamn?

    SvarSlet
  2. Kære Maria; Ja, KBH er en forkortelse for København :-)
    Og hun var simpelthen skøn :-)

    SvarSlet
  3. Jeg giver dig fuldstændig ret, det er så skønt.
    God fredag.

    SvarSlet
  4. Kunne ønske jeg var med :-) Nydelig dame :-)

    SvarSlet
  5. Ja det er skønt - og alt for længe siden - måske jeg snart skulle hoppe på toget :-)

    SvarSlet
  6. Åh ja, jeg kunne også godt tænke mig en tur til Staden. Meen jeg er ikke god til at ose i Kbh, jeg bliver altid fristet og får brugt en masse penge.
    Ha en dejlig fredag
    Kh hanne

    SvarSlet
  7. olala! Ja, der er meget at se på i den store by :)
    Klem og hav en dejlig fredag!

    SvarSlet
  8. Haha, fantastisk billede :-)))

    SvarSlet
  9. Elsker det. Gør det bare for lidt. Herligt billede :-) God weekend!

    SvarSlet
  10. Jeg elsker også KBH♥
    - Og skøn dukke dér!

    KH

    SvarSlet
  11. Glæder mig også...... på torsdag drager jeg over til mine dejlige børn....Køber altid mit kalenderlys i KBH, skal nemlig ha´et kæmpe lys, og det finder jeg aldrig her i Aalborg!

    God fredag!

    SvarSlet
  12. mon ikke du er sammen med de skønne døtre :o) ....
    håber får en fantastisk dag :o)
    kæmpe weekend kram♥

    SvarSlet
  13. Ja, det er da en fornuftig fredagsbeskæftigelse:)

    SvarSlet
  14. Kære Sonnie; Jeg er vild med den by! Men kunne ikke tænke mig at bo der.

    Kære Margith; Det kunne også ha været hyggeligt ! Faktisk er der en bultik i Roskilde, som jeg bare ved ville være noget for dig:-)

    Kære Uglemors Verden, ja- hop du på toget! KBH skal nydes ofte :-)

    Kære Hanne, det kender jeg, altså at blive fristet :-)
    Men med disciplin går det :-)

    Kære datter, ja I skal- men I skulle vist være kulturelle :-)

    Kære metteb, det er der ! Og det behøver bestemt ikke være bare butikker ._)

    Kære Madame, ja, hun er vist en steg :-)

    Kære Charlotte, jeg kunne gøre det meget mere end jeg gør ! Men kommer bare til at bruge penge, jeg ikke burde bruge :-)

    Kære Karina, Ja, hun var/er bare skøn !

    Kære Betty; nu bliver jeg jo rasende nysgerrig- hvor stor er kæmpe og hvor køber du det ? :-)

    Kære Ann; og jeg elsker Sverige:-) Har faktisk, med skam at melde, ikke været i din by..Men det kan stadig nås :-)

    Kære Marlene, du er også god til at ose :-)

    Kære Marianne, det var den ÆldsteDatter og jeg- skulle købe gaver til den yngste :-)

    Kære Eva, helt bestemt- men jeg var der i går :-)

    SvarSlet
  15. Tak for dine dejlige og tröstende ord.
    Skulle gerne gå en tur i KBH, men jeg nöjes med STHLM istedet for, jeg elsker begge steder.

    SvarSlet
  16. Det må bestemt være nedgangen til Femme Fatale :)

    SvarSlet
  17. Hej hej! Åh vad härligt det låter...kram o trevlig helg!

    SvarSlet
  18. Kære Samtaler- og det er ? - Stockholm ? :-)

    Kære Lydert- hun er i hvertilfælde dejlig :-)

    SvarSlet
  19. Kære Hannashörna, tak :-) Det er fredag- maden står i ovnen, vinen er i glasset:-)

    SvarSlet
  20. Den er simpelthen vidunderlig dejlig, den der figur.

    SvarSlet
  21. Kære Sidse, ja ! Hun er bare skøn :-)

    SvarSlet
  22. Tænk - om man havde krop til at mase sig ned i sådan en kjole....

    SvarSlet
  23. Kære Lone, ja :-) Og sådan et hår !

    SvarSlet
  24. Det er sådan nogle indslag på en ellers kedelig dag, der kan få smilet og varmen frem :)

    SvarSlet