fredag den 14. oktober 2011

Den røde pakke

 Som nævnt i gårdagens indlæg, har jeg fået den mulighed, at prøve Urtekrams nye tiltag, inden for hurtigmad,
Hurtigmad uden tilsætninger af sjove E-numre og smagsforstærkere- økologisk, naturligvis.
Den røde pakke, blev afprøvet Torsdag- Kylling i karry og kanel.
Hurtigt, nemt og meget velsmagende.
Og velduftende.
Vi lavede en lille salat til- af  avokado og babyspinat, bare for at få noget frisk og knasende og grønt, som modspil til den gylden, bløde kylling ret.
Jeg forelskede mig faktisk, i den panering kyllingen blev vendt i, før den blev stegt i ovnen. Det gav kanel knasende kyllingbidder med stor velsmag og saftighed.
Alt i alt, et ganske dejligt måltid.

11 kommentarer:

  1. Det lyder som en spændende smagskombination - karry og kanel - det må jeg prøve! Tak for dejlig inspiration :-)

    SvarSlet
  2. paneret kylling .... og karry kanel ... sjov kombi ..det må prøves :o)
    håber din hovedpine er aftagende :o)
    kram og mange tanker Marianne

    SvarSlet
  3. Det lyder dejligt, vil absolut prøve det...mon de kan opdrives i Otterup?

    SvarSlet
  4. Det lyder dejligt, vil absolut prøve det...mon de kan opdrives i Otterup?

    SvarSlet
  5. tak for i går og maden ser dejlig ud :)

    SvarSlet
  6. Det ser spændende ud, og lyder meget interessant - den må da vist også prøves her - tak for fine anmeldelser ;)

    SvarSlet
  7. Kære madame; jeg er glad for du kan bruge min anmeldelse :-)

    kære Marianne; Måske sjov, men meget velsmagende :-)
    Jeg håber også på, at den snart beslutter sig for at forlade mit hoved !

    Kære Datter- jeps :-)

    Kære Sidse, du havde ret :-) Gjorde som du sagde :-)

    Kære Lone, jo mon ikke, Urtekram sælges efterhånden alle steder.

    Kære Helle, selv tak- det var, som altid, ganske dejligt og frygtelig hyggeligt :-)

    Kære Uglemor- Jeg er glad for du bliver inspireret:-)

    SvarSlet
  8. Uhm....inspiration til en fredagsaften menu og med et godt glas vin til :o) God fredag aften til dig...

    SvarSlet
  9. Kære Charlotte, tak :-) - her er vinen fundet frem og pizza dejen hæver :-)

    SvarSlet