søndag den 30. oktober 2011

Dagens Buket

 Dagens buket.
En enlig een af slagsen.
Her er det dog vasen, der har hovedrollen
En tom dåse fl.tomat, beklæde med puff stitches 
Jeg synes det var ganske hyggeligt at sidde, der og nørkle med mange omslag på nålen.
Der går meget garn til- bare så man ved det.
Denne vase skulle efter planen, bare have været lilla med en grøn kant...Vil lige sige at gårdagens lys, har gjort de klare farver, noget fesne.
Veninden elsker lilla og grøn- så jeg tror hun får den. En lille værtinde opmærksomhed, når hun nu byder på Søndags frokost.
Og så kan jeg jo passende kaste mig ud i nogle flere puffs   :-)

29 kommentarer:

  1. Dåseskjul!
    Det lyder bare dejligt. HYg dig. Den er sjov den der dåse skjuler..

    SvarSlet
  2. Ha ha - åh, den ville jeg huske- dåseskjul :-)
    Faktisk hold jeg meget af den type gemmeleg, da jeg var pige.

    SvarSlet
  3. Den er fin. Både buketten og dåsen, den står i :)

    SvarSlet
  4. Virkelig en flott og fargerik liten vase, som gjorde seg veldig godt med den enslige rosa blomsten. Ha en deilig søndag!

    SvarSlet
  5. Smuk blomst og fin beklædning..
    Jeg tror, din veninde bliver glad for den lille opmærksomhed :-)

    God søndagsfrokost!

    KH

    SvarSlet
  6. Den er sø'. Er det ikke, hvad vi i de gode gamle dage kaldte knippe-stangmasker?

    SvarSlet
  7. Kære Frk.Solhat- Dorthe , tak :-) Den var sjov at fremstille :-)

    Kære Pernille, Tak :-)

    Kære Fuglemamma, jeg synes nemlig, det gør det hele lidt mere sprælsk :-)

    Kære Karina, tak :-) Ja- nu får vi se..Hun synes vist ofte, jeg er lidt for flippet :-)

    Kære Lone, det har jeg ingen anelse om..Tror også de hedder noget med ananas. Men tak :-)

    SvarSlet
  8. hvor smart :) og skøn blomst lige min farve :)

    SvarSlet
  9. Den er rigtig flot - også selvom den lilla slap op:)

    Ha' en dejlig søndag. Og tak fordi du linker!
    Kh Puk

    SvarSlet
  10. Hvor er den fin - både blomsten og "dåse-frakken"
    Ha en dejlig dag
    kram Hanne

    SvarSlet
  11. Det er en fin lille værtindegave.

    SvarSlet
  12. Kunne du ikke lære mig mønstret næste gang vi ses?
    Ser så fint ud.
    Kh.

    SvarSlet
  13. Kære Helle, :-) Tak !

    Kære Puk :-) - Selvfølgelig :-)

    Kære Hanne, Tak :-)

    Kære Eva, tak- hun blev vist også glad :-)

    Kære Margith- mig !? Lære dig noget om håndarbejde ? Selvfølgelig vil jeg det, men når selv jeg, kan fatte Puks vejledning- så kan alle ! Og du er jo en Haj til alt nørkleri.

    SvarSlet
  14. Jeg ved godt det er dåsen, der skulle i fokus, men hold nu op en flot blomst, elsker farven og enkeltheden.....

    SvarSlet
  15. Kære FamilienG , helt i orden :-)

    SvarSlet
  16. Og forreste- FamilienG, kan jeg ikke læse på din blog, der kommer virus alarm op !
    ?

    SvarSlet
  17. Hvad??
    Det lyder dælme ikke særlig godt???
    Og du er ikke den første der ikke kan læse... Det skal jeg have kigget på asap...

    Øv :o(

    SvarSlet
  18. SÅ har jeg fået kigget på sagerne. jeg har ingen virus af nogen slags. Det er dog faldet mig for øre der før har været noget omkring er bestemt bruger.
    Denne har jeg været inde og slette og samtlige kommentarer der kunne være linket sammen med.
    Det håber jeg virkelig der ordner det...
    men det er underligt, for der er mange der ikke får nogen advarsel..

    Men jeg ER virus fri ;o)
    Min mand er it tekniker :o)

    Vil du evt prøve igen?

    Kh Tina

    SvarSlet
  19. til Tina

    ang. virus på din blog jeg fik også advarslen når jeg kikkede på din blog og jeg gik derind her lige nu og nu får jeg ingen advarsel så problemet er løst :)

    SvarSlet
  20. Kære Tina, familienG- det lyder godt :-)

    SvarSlet
  21. @Helle og Miri, det er jeg super glad for at høre :o)

    SvarSlet
  22. Oj vad fint!!! gillar den massor vasen din! så mysig känsla, så varm och de härliga färgerna ändå!
    önskar dig en mysig dag..

    ~Lycke

    SvarSlet
  23. Kære Lycke, Tak , du søde kvinde :-)

    SvarSlet
  24. Mycket snyggt med virkad/stickad? vas!

    SvarSlet
  25. Kære Maria; Tak :-) Og den er sjov at hækle :-)

    SvarSlet
  26. Så fint med en strikket vase... Særligt i den kolde tid. Ville ligesom du gerne krybe i hi for vinteren (:

    SvarSlet
  27. Kære Camilla, hæhæ- havde slet ikke tænkt, at jeg havde puttet vasen i vinterklæder :-)

    SvarSlet
  28. Hvor er den skøn...den må på to-do-listen (som p.t. dog ikke levner meget plads til krea-tid)....eller naivt måske på jule-ønske-listen...:-))

    Knus fra Camilla

    SvarSlet