mandag den 3. oktober 2011

3 glæder på en Søndag

 Søndag- den sidste dag i weekenden.
Jeg har tendens til at hæge mig , en anelse desperat fast i den og blive lettere småsur og trist, når den lakker mod enden. Spild af tid- det kan vi godt blive enige om.
En gave så smuk, fra min ÆldsteDatter, der havde leget med lim og palietter.
Jeg elsker , som en anden skade, alt der glitrer og glimrer.
 Søndagens Buket- fra Altanen. Jeg elsker jo blomster.
Døtre i Roskilde. Jeg elsker jo mine døtre, så at få lov til at spise kanelsnegle og popcorn med dem- ikke nogen dårlig måde at bruge nogle timer på.
3 glæder på en lun Søndag i Oktober.

19 kommentarer:

  1. 3 dejlige glæder, jeg melder mig i glitterklubben :-) Dagens kjole: guldnistret.
    Hjertet er rigtig smukt.
    Du kan også vende det og tænke på der ligger en helt ny måned foran dig!
    Knus.

    SvarSlet
  2. Kære Margith, guld ! :-)
    Der er en helt ny og spændende måned i gang og jeg glæder mig til at tage del i den :-)
    Og nu må jeg altså afsted ! Skal vist cykle som vinden, hvis jeg ikke skal komme for sent :-)

    SvarSlet
  3. Det er da de dejligste glæder du fortæller om her, Miri, og det er sjovt, for jeg har lige skrevet om noget lignende. Jeg tror, det er vigtigt, at vi hver dage lader glæder fylde i vores liv - fx ved at skrive dagbog. Klem

    SvarSlet
  4. Hele tre på en gang - det er stort.
    Jeg ønsker for dig, at du får mange glæder i dag:-)

    SvarSlet
  5. Hold nu op hvor er det hjerte fint - Jeg er i den grad også med i glitter klubben!

    SvarSlet
  6. Jeg holder så meget af at læse om dine små glæder, der kan lyse op og fylde en hel dag :)

    Go mandag til dig :D

    SvarSlet
  7. Glitterklub, der må jeg hellere være medlem ;o)
    Kan godt forstå du synes det hjerte er smukt :o))
    Ligeledes er dine blomster :o)

    SvarSlet
  8. Me 2 - altså til glitter og blomster... og ens unger, dem elsker man jo altid.

    Glæder mig til vi skal ses igen - nu kaster jeg mig ud for at aflevere en ud af to opgaver og så endda i 3 eksemplar.... Juhuuuu, det letter lidt :-)

    SvarSlet
  9. Takk for at du inspirerer til å fokusere på gledene.

    SvarSlet
  10. Kære Madame, at skrive dagbog over sine glæder er en rigtig god ide. Jeg gjorde det engang og havde meget glæde af det :-)

    Kære Sidse, I know :-)

    Kære Ravheksen, det er stort og der er flere :-)
    Og jeg har faktisk fundet en del glæder i dag !

    Kære Dorthe, Ja, er det ikke ! Det er også en fin klub :-)

    Kære Pernille, det er jeg glad for :-) Jeg kan lide at skrive om dem:-)

    Kære FamilienG; du skal være så velkommmen, den klub kan rumme os alle- jo flere, jo mere fest :-)

    Kære Fluesvamp; du flittige kvinde !! Flot klaret ! Og jeg glæder mig også :-)

    Kære Fuglemamma; Selv tak- det er mig faktisk en glæde at gøre det:-)

    SvarSlet
  11. Lyder som en super dejlig lun søndag.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  12. Glimmer og glitter holder totalt! Det gør hjerter og døtre også! Dejlige dejlige glæder på en sensommer-søndag... :-)

    Kh

    SvarSlet
  13. Kære Marlene, det var det faktisk også :-)

    Kære Karina; Du siger det så perfekt :-) Tak !

    SvarSlet
  14. Det var da et helt vildt flot paillet-hjerte! Dejlig søndagsglæder!

    SvarSlet
  15. Kære Anne, tak :-) - Og må give dig ret- det ér vildt flot:-)

    SvarSlet
  16. du forstår da i den grad også at finde glæder og især de små og enkle kan veje stort :o)
    kram♥

    SvarSlet
  17. Så hyggelig en søndag, du har haft - og hvor er det bare et skønt hjerte du der har fået - du har 2 skønne piger ;)

    SvarSlet
  18. Kære Marianne, Jeg synes faktisk det er min opgave at finde de små glæder:-)

    Kære Uglemor, det var en dejlig dag og jeg er helt enig med dig- jeg har nogle dejlige piger :-)
    Og en dejlig søn :-)

    SvarSlet