torsdag den 15. september 2011

Vil du have BLÅ ?!

Den kære Blogger , bad om BLÅ, så det skal hun få, hun - og I, bliver hermed tæppebombet med blå;

 Det første du møder, når du træder gennem vores entredør- det gamle spejl- engang var det af "guld", men nu er det blå. Og lidt dimserier i blåt.
 Vi forsætter lige ud og ind på mit værelse- blå kasser til krea halløj.
 Kigger ned og opdager vi står på det blå kludetæppe. Købt i Sverige, hvor en kvinde har síddet i sit hjem og vævet denne kludeløber, som jeg holder meget af.
 Vi fortsætter til det lille køkken, hvor vi bliver præsenteret for det blå hjørne.
 I køkkenvinduet, bor denne lille blå fyr. Svømmer på en blå bakke.
 I køkkenet bor også mine blå viskestykker og et lyseblå hjemmestrikket håndklæde.
 Fejebakke og kost er fremme..
 En meget lækker bog om blå.
 Blå pude med detalje- bor i sofaen.
 Det ultimative blå- min elskede cowboyjakke- en af de ting jeg ejer, hvor jeg kan blive helt nervøs for, hvad jeg dog skal gøre, når den er slidt op..
 Min meget gamle globus fra dengang verden havde et land, der kaldte sig Persien.
B i blå.
Og grunden til fejebakke og kost stod fremme....
Jeg sparkede mit ynglingskrus på gulvet !!!!!
Stor sorg og dunk i hovedet!!!
Og en ÆldsteDatter, der syrligt bemærket, at det måske kunne vise mig, hvorfor man ikke havde fødderne på bordet....
Bagefter synes hun også det var synd for mig:-)
Så.
Nu har I fået blå nok for denne dag.
Håber ikke det er et tegn, alt denne blå- på valgdagen......

20 kommentarer:

  1. Nej, det håber jeg så sandelig heller ikke :-) Men blåt er godt alle andre steder end i folketinget. Vi ses i aften.
    Kh Dorthe

    SvarSlet
  2. Kære Dårde, Jeg glæder mig til i aften :-) Rigtig meget!

    SvarSlet
  3. Jeg spurgte om blå - og jeg fik det! Synes endda du har begrænset dig - blå er ikke en farve der mangler i boligen!

    SvarSlet
  4. Du bor så smukt, Miri, med mange skønne detaljer!

    SvarSlet
  5. fine blå ting du har og vi ses lige om snart :)

    SvarSlet
  6. Hej,
    jeg er ret inspireret af din blå spejlramme. Jeg har en kedelig hvid ramme om hvidt. Har du brugt spraymaling?

    SvarSlet
  7. Det håber jeg sandelig heller ikke!

    SvarSlet
  8. Hvor bor du altså hyggeligt! Royal Home :O)

    SvarSlet
  9. måske lige netop derfor troede jeg dit spisebord var blåt :o)... såååå mange skønne blå sager ...
    rigtig go' kreaaften i aften
    kram♥
    ps. øv øv med koppen den var ellers såå fin :o( ....
    (det kunne også sagtens være sket her... altså det med benene på bordet )

    SvarSlet
  10. Tak for det blå kig - jep du havde en del :-)

    SvarSlet
  11. Du har da mange fine blå ting.....er især vild med spejlet!

    SvarSlet
  12. Må sige du har BLÅ, med BLÅ på ;o)

    Det havde din datter nok set komme :o)

    SvarSlet
  13. Nej det var lige det jeg tænkte... BLÅ Nej tak, ikke lige idag.. ;)

    SvarSlet
  14. Blå er yndlings, - og du må da have dig en ny kop.

    Men min torsdag er nu rød, - og det bliver den forhåbentlig ved med at være:)

    SvarSlet
  15. Mange skønne blå ting. Skønt spejl. Øv med den kop du må ønske dig en ny i julegave af dine søde børn
    Du er altid hjertelig velkommen i Silkeborg - det kunne være så hyggeligt.
    Kh Hanne

    SvarSlet
  16. Jamen du har jo bare alle de blå skønne ting.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  17. Hvornår kommer den sorte?Så kan jeg være med.

    SvarSlet
  18. Kære Lavendel, der er vi 2 enige :-)

    Kære 3.sal- nemlig- begrænsningen kunst, den mestre jeg...Host host :-)

    Kære Madame, mange tak :-)

    Kære Helle, og nu kan jeg takke for en rigtig hyggelig aften :-)

    Kære HELLE; dejligt :-) Jeg har malet med pensel.

    Kære Bodil; og vi vandt ! DK fik sin første kvindelige statsminister !

    Kære Lotte, tak - ja mindre kan ikke gøre det :-)

    Kære Marianne, :-) Det er en uskik at smide fødderne på bordet men holder så meget af det :-)

    Kære Bettina- ork, du har kun set en brøkdel :-)

    Kære Betty, tak :-)

    Kære FamilienG; Jeg har lidt blåt- det må jeg medgive :-)

    Kære Wunderbar- :-) Men nu er vi røde ! :-)

    Kære Eva, den blev rød ! Og ja, jeg mangler min kop..

    Kære Maria, JA !

    Kære Hanne, Ja- jeg viser dem hvor fint du skriver om dem, :-)
    Og tak- jeg ville meget gerne komme forbi engang, meget :-)

    Kære Marlene; Tak :-)

    Kære Smagpaaverden, hæhæ- :-)

    SvarSlet